Zapytaj szefa. Jak się dogadać w trudnych sytuacjach z przełożonym, podwładnymi i kolegami z działu.

Dostępność: brak towaru
Cena: 39,90 zł
zawiera 5% VAT, bez kosztów dostawy

Cena regularna:

39.90
Najniższa cena z 30 dni przed obniżką:
ilość EGZ.

towar niedostępny

dodaj do przechowalni
Ocena: 5
Producent: One Press
Kod produktu: 1CE1-831FD
Pin It

Opis

Jedną z podstawowych umiejętności w miejscu pracy jest komunikowanie się. Okazuje się, że podwładni unikają trudnych, choć ważnych rozmów tylko dlatego, że nie wiedzą, jak się do nich zabrać! I wcale nie chodzi wyłącznie o prośbę o podwyżkę czy dopasowanie się do nowych wymagań - nader często problemem są takie sprawy jak obecność (lub jej brak) w mediach społecznościowych, uczulające perfumy koleżanki czy nie do końca trafione żarty starszego kolegi. W konsekwencji rośnie liczba osób, które w pracy czują się fatalnie. Są sfrustrowane, zranione, wyczerpane - ale o tym nie mówią, bo nie potrafią. Irytacja rośnie, a problemy pozostają nierozwiązane.

Ta książka powstała na bazie doświadczeń w rozwiązywaniu problemów z interakcjami w miejscu pracy, zgłaszanych przez przeróżnych ludzi. Jest napisana z perspektywy doświadczonego kierownika zespołu. Podpowie Ci, jak się zachować w wielu niezręcznych sytuacjach, które mogą zdarzyć się każdemu: wysłałeś do niewłaściwych osób kontrowersyjny e-mail, nie dotrzymałeś ważnego terminu, kolega traktuje Cię jak asystenta, ktoś przywłaszczył Twój świetny pomysł. Dowiesz się, jak obronną ręką wyjść z różnych niemiłych sytuacji, niezależnie od tego, czy dotyczą kontaktów z szefem, podwładnymi lub ze współpracownikami z działu. Interesujące ujęcie tematu i spora dawka humoru sprawiają, że to nadzwyczaj przyjemna lektura - do tego pożyteczna i niezwykle inspirująca!

Jak prowadzić trudne rozmowy, gdy:

  • masz problem moralny z wykonaniem polecenia
  • nie chcesz się zgodzić na nowe obowiązki lub pragniesz otrzymywać więcej ciekawszych zadań
  • musisz odpowiadać na zbyt dociekliwe lub niegrzeczne pytania
  • podwładny stale kwestionuje Twoją władzę
  • musisz zwolnić podwładnego albo chcesz opuścić swoje dotychczasowe miejsce zatrudnienia
  • chcesz podczas rekrutacji wynegocjować dla siebie kilka nieoczywistych przywilejów

W życiu zawodowym o przetrwaniu decyduje umiejętność komunikacji!

O autorze

Alison Green jest autorką bloga Ask a Manager (www.askamanager.org), na którym odpowiada na pytania czytelników dotyczące problemów z zarządzaniem i pracą w biurze. Blog odnotowuje 2 miliony wizyt miesięcznie; opisywały go między innymi „USA Today”, „The Wall Street Journal”, „Glamour”, CBS News, ABCNews.com, Fox Business News. Green prowadzi również kolumnę z poradami z zakresu funkcjonowania w miejscu pracy w „New York Magazine”. Jest zodiakalnym Bykiem i szczęśliwą mężatką.

 

Szczegóły

ISBN 9788328351103
Autor Green
Oprawa br
Rok wydania 2019
Format a5
Stron 260

Opinie o produkcie (0)

Submit
Newsletter
Podaj swój adres e-mail, jeżeli chcesz otrzymywać informacje o nowościach i promocjach.
Submit
do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl