Zarządzanie produktem dla bystrzków
Cena regularna:
towar niedostępny

Opis
Opracuj skuteczną strategię dla swojego produktu
Uzyskaj informacje zwrotne od klientów i z rynku, żeby zmaksymalizować przychody
Naucz się wywierać wpływ na zespół
Podręcznik efektywnego zarządzania produktem
W Stanach Zjednoczonych menedżer produktu jest uznawany za czwartą najważniejszą osobę w firmie. Jednak tylko nieliczna grupa menedżerów produktu przeszła formalne szkolenie zawodowe. Jeśli planujesz objąć to stanowisko lub obecnie je zajmujesz, ta książka zapewni Ci solidne podstawy, czyli koncepcje, praktyki i narzędzia, których potrzebujesz, by rozwijać swoją karierę.
W książce:
- Zasady zarządzania produktem
- Fazy cyklu życia produktu
- Skuteczne badania rynku
- Analiza konkurencji
- Efektywne wprowadzanie produktu na rynek
Szczegóły
ISBN | 9788328359291 |
Autor | Lawley B.Schure P. |
Oprawa | br |
Rok wydania | 2020 |
Format | b5 |
Stron | 384 |
Opinie o produkcie (0)
