Producenci
Kategorie
Newsletter
Podaj swój adres e-mail, jeżeli chcesz otrzymywać informacje o nowościach i promocjach.
Submit

Model strategicznej karty wyników dla spółki węglowej

Dostępność: średnia ilość
Wysyłka w: 24 godziny
Cena: 20,00 zł 20.00
zawiera 5% VAT, bez kosztów dostawy
Cena netto: 19,05 zł
bez 5% VAT i kosztów dostawy
ilość egz.
dodaj do przechowalni

Opis

Monografia dotyczy problematyki zarządzania strategicznego i stosowanych w przedsiębiorstwach systemów zarządzania. Obejmuje ona zagadnienie strategii w przedsiębiorstwie wraz z jej definicjami, cechami oraz rodzajami, ideę strategicznej karty wyników umożliwiającej wieloaspektowe spojrzenie na przedsiębiorstwo oraz konstrukcję karty uwzględniającą jej koncepcyjne cztery perspektywy. Mimo że badania naukowe w zakresie zarządzania są prowadzone od wielu lat, tematyka ta ciągle wzbudza duże zainteresowanie. Wiele aspektów teoretycznych i praktycznych wymaga nadal rozwiązania. Jednym z nich jest brak skutecznego wdrażania i realizacji strategii.
W publikacji przedstawiono wybrane badania oraz analizy statystyczne dotyczące oceny spójności odpowiedzi respondentów, a także dominacji statystycznej celów strategicznych oraz mierników ich realizacji. Niniejsze opracowanie prezentuje strategiczną kartę wyników jako narzędzie stanowiące przełożenie strategii na cele strategiczne w wyznaczonych obszarach funkcjonalnych przedsiębiorstwa. Efektem przeprowadzonych badań była konstrukcja strategicznej karty wyników w przypadku badanej spółki węglowej. W pracy zawarto również autorską propozycję kaskadowania karty na niższy poziom zarządzania w spółce węglowej, czyli na poziom kopalni.

Szczegóły

ISBN 9788374643245
Autor Kowal Barbara
Oprawa broszura
Rok wydania 2010
Format B-5
Stron 162

Opinie o produkcie (0)

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl