Opcje przeglądania
Producent
Cena
  • od
    do

Biznes, Ekonomia, Finanse

Tworzenie doświadczeń klientów

Tworzenie doświadczeń klientów
Tworzenie doświadczeń klientów

Tworzenie doświadczeń klientów

Dostępność: brak towaru

Cena:

59,00 zł

zawiera 5% VAT, bez kosztów dostawy

Cena netto: 56,19 zł

Prawo dla biznesu. E-Commerce

Prawo dla biznesu. E-Commerce
Prawo dla biznesu. E-Commerce

By Twój e-biznes był prowadzony legalnie

Zbiór praw dotyczących firm prowadzących działalność online poszerza się w tempie odpowiadającym rozwojowi tego sektora rynku. Każdemu kolejnemu rodzajowi e-narzędzia przypisuje się całą listę nowych paragrafów, zakazów, nakazów i zaleceń. Kolejne precedensy i związane z nimi sprawy mnożą listę pytań i wątpliwości. Coraz więcej jest mało zrozumiałych dla przeciętnego Kowalskiego przepisów, w których jednak musi on nauczyć się poruszać, jeśli nie chce przepaść na e-rynku wskutek kar finansowych.

Nie sposób wiedzieć wszystkiego na temat legalnej strony biznesu online. Nie ma też konieczności recytowania kolejnych wyjątków z praw, które dotyczą e-przedsiębiorców. Z takiego założenia wyszli zresztą autorzy tej książki. Przyjęli, że jej czytelnik będzie chciał dowiedzieć się z niej przede wszystkim tego, co najważniejsze dla jego firmy, bez czego nie da się jej prowadzić legalnie, a tym samym - bezpiecznie. Publikacja jest dość obszerna, ponieważ zawiera mnóstwo użytecznych wskazówek oraz wzorów dokumentów, do wykorzystania 1:1 w biznesie prowadzonym w sieci. Skonstruowana została jednak prosto, z czytelnym spisem treści, który ułatwia natychmiastowe dotarcie do tych zagadnień, które są aktualnie w obszarze zainteresowania odbiorcy.

Dostępność: Dostęny

Wysyłka w: 24 godziny

Cena:

49,00 zł

zawiera 5% VAT, bez kosztów dostawy

Cena netto: 46,67 zł

EGZ.

SEO jako element strategii marketingowej Twojej firmy

SEO jako element strategii marketingowej Twojej firmy
SEO jako element strategii marketingowej Twojej firmy

Poznaj sposoby na skuteczną kampanię SEO w Twojej firmie!

Handel elektroniczny (e-commerce) z roku na rok rozwija się coraz dynamiczniej - częściej bowiem podejmujemy decyzje zakupowe przy komputerze, tablecie, a nawet ze smartfonem w ręku. Rosnące wymagania klientów sprawiły, że dziś każdy, kto myśli o skutecznym prowadzeniu biznesu, powinien działać na różnych polach i oferować sprzedaż zarówno stacjonarnie, jak i online. Ponadto stale umacniająca się konkurencja w branży e-commerce zmusza do wymyślania coraz to lepszych i sprytniejszych strategii promocyjnych marki - takich, które przyciągną nowych klientów.

Właśnie te kwestie z obszaru e-commerce stanowiły pretekst do napisania tej książki. Podkreśla ona istotę prowadzenia kampanii SEO jako nieodłącznego elementu każdej strategii marketingowej w sieci. Pozwala zrozumieć podstawowe aspekty związane z pozycjonowaniem. Sięgając po nią dowiesz się, w jaki sposób pozyskać ruch z wyszukiwarki na podstawie określonych przez Ciebie słów kluczowych, zwiększających popularność Twojej strony lub sklepu internetowego. W efekcie uzyskasz większą konwersję i osiągniesz cele biznesowe, które wyznaczyłeś swojej firmie lub których musisz dowieść jako pracownik działu związanego z marketingiem internetowym. Ponadto nauczysz się analizować aspekty techniczne istotne przy dostosowywaniu strony lub sklepu internetowego do fraz, pod którymi powinny być widoczne. Wykonasz audyt SEO i w prosty sposób poprawisz znalezione błędy. Poznasz zasadność tworzenia i publikowania wartościowych treści, a także dowiesz się, jak istotne jest prowadzenie bloga internetowego. A wszystko to w konkretnym celu: zwiększenia widoczności Twojego serwisu w wyszukiwarce Google.

  • Poznaj narzędzia potrzebne w pracy każdego pozycjonera
  • Znajdź słowa kluczowe, które pozyskają nowych klientów z wyszukiwarki Google
  • Przeanalizuj swój serwis dzięki audytowi SEO
  • Zoptymalizuj swoją witrynę pod kątem wymagań algorytmów Google
  • Pozyskaj wartościowe linki pozycjonujące do swojego serwisu
  • Opublikuj wartościowy content, który zwiększy widoczność Twojego serwisu w Google
  • Przeanalizuj dane dotyczące Twoich użytkowników
  • Przygotuj raporty z wynikami skuteczności Twoich działań SEO

Na koniec poznasz najpopularniejsze narzędzia, które wykorzystuję podczas prowadzenia kampanii SEO dla swoich klientów. Rolą tych rozwiązań jest ułatwienie pracy każdemu pozycjonerowi, który ma za zadanie przeanalizować witrynę pod kątem występowania błędów związanych z treścią i ze słowami kluczowymi, z linkowaniem wewnętrznym i zewnętrznym, z prowadzeniem strategii link building, a także z przygotowywaniem raportów prezentujących wyniki pozycjonowania.

Dostępność: Dostęny

Wysyłka w: 24 godziny

Cena:

49,00 zł

zawiera 5% VAT, bez kosztów dostawy

Cena netto: 46,67 zł

EGZ.

Content marketing. Od strategii do efektów.

Content marketing. Od strategii do efektów.
Content marketing. Od strategii do efektów.

Wiek XXI to epoka informacji. A może raczej: nadmiaru informacji. Internet w coraz mniejszym stopniu jest źródłem cennej wiedzy, przypomina raczej śmietnik przepełniony fake newsami i milionami bodźców oddziałujących na odbiorców w każdej sekundzie. Do tego stanu rzeczy przyczyniają się także marketerzy, którzy w obliczu ślepoty bannerowej czy też programów do blokowania reklam szukają coraz skuteczniejszych metod przykucia uwagi odbiorcy. Nie jest to łatwe. Według niektórych źródeł średni czas koncentracji internautów w ostatnich latach spadł do 8 sekund - to podobno tyle, ile trwa utrzymanie uwagi przez złotą rybkę. Dlatego sposobem na zwiększenie zainteresowania internetowych "złotych rybek" miał być content marketing, czyli marketing treści. Jednak ten modny trend, realizowany w niewłaściwy sposób, wcale nie prowadzi do osiągnięcia zadowalających efektów. Zamiast tego powoduje jeszcze większy chaos komunikacyjny. Jak temu zaradzić? Tu z pomocą przychodzi Justyna Bakalarska-Stankiewicz, autorka książki, z której dowiesz się między innymi:

  • Czego content manager może się nauczyć z oper mydlanych?
  • Dlaczego o swoim odbiorcy powinieneś myśleć jak o przyjacielu?
  • Czy content marketing sprzedaje?
  • Czemu panda, pingwin i koliber powinny mieć wpływ na Twoją strategię?
  • Jak być SMART przy określaniu celów w marketingu treści?
  • W czym marketer powinien upodobnić się do Jezusa?
  • Czy Twoja firma to Mędrzec czy Błazen?
  • Jak pisać do odbiorców, którzy nie czytają?
  • A także wielu innych rzeczy, dzięki którym stworzysz naprawdę skuteczną strategię contentmarketingową dla swojej firmy i marki osobistej.

Dostępność: brak towaru

Cena:

39,90 zł

zawiera 5% VAT, bez kosztów dostawy

Cena netto: 38,00 zł

Mistrz sprzedaży w czasach kryzysu

Mistrz sprzedaży w czasach kryzysu
Mistrz sprzedaży w czasach kryzysu

Kryzys to czas, w którym wiele podmiotów gospodarczych i wielu klientów przeżywa trudne chwile. Niedostatki wolnych środków, niepewność przyszłości, niespodziewane zmiany przepisów, wydarzenia na świecie i w kraju, na które nie mamy wpływu - wszystkie te czynniki mogą spowodować, że w trakcie rozmowy handlowej sprzedawca usłyszy od potencjalnego klienta: „Nie, nie dzisiaj. Przepraszam, ale teraz mamy inne priorytety”. I nie sfinalizuje transakcji. Tak, kryzys to zdecydowanie jest zagrożenie i wielka przeszkoda w realizacji planów sprzedaży. Ba, kryzys to zagrożenie dla egzystencji wielu firm!

Z drugiej strony są branże, przedsiębiorstwa, pojedynczy biznesmeni, a także handlowcy, dla których kryzys to czas rozkwitu. Ponieważ oferują ludziom coś, co jest im niezbędne. Albo coś, co zwiększa ich poczucie bezpieczeństwa. Albo po prostu byli w stanie dotrzeć do klienta i przekonać go, że akurat ich produkt lub usługa jest tym, co w kryzysie przyda się szczególnie. Sytuacja kryzysu bowiem wymaga nie tylko znajomości narzędzi i technik sprzedażowych. Skuteczni sprzedawcy mają je oczywiście opanowane do perfekcji bez względu na okoliczności, ale dysponują czymś jeszcze - kreatywnością, która pozwala im twórczo się do nich adaptować.

Prawda jest taka, że na to, co się dzieje, nie mamy większego wpływu, ale mamy wpływ na to, co jesteśmy w stanie zrobić, a przez to także na efekty, jakie uzyskamy.

Dostępność: Dostęny

Wysyłka w: 24 godziny

Cena:

39,90 zł

zawiera 5% VAT, bez kosztów dostawy

Cena netto: 38,00 zł

EGZ.

Prawne i ekonomiczne uwarunkowania funkcjonowania fundacji

Prawne i ekonomiczne uwarunkowania funkcjonowania fundacji
Prawne i ekonomiczne uwarunkowania funkcjonowania fundacji

Prawne i ekonomiczne uwarunkowania funkcjonowania fundacji

Dostępność: Dostęny

Wysyłka w: 24 godziny

Cena:

50,00 zł

zawiera 5% VAT, bez kosztów dostawy

Cena netto: 47,62 zł

EGZ.

Przewodnik metodyczny po marketingu

Przewodnik metodyczny po marketingu
Przewodnik metodyczny po marketingu

Przewodnik metodyczny po marketingu

Dostępność: brak towaru

Cena:

30,00 zł

zawiera 5% VAT, bez kosztów dostawy

Cena netto: 28,57 zł

Podstawy mikroekonomii. SGGW

Podstawy mikroekonomii. SGGW
Podstawy mikroekonomii. SGGW

Podstawy mikroekonomii. SGGW

Dostępność: Dostęny

Wysyłka w: 24 godziny

Cena:

25,00 zł

zawiera 5% VAT, bez kosztów dostawy

Cena netto: 23,81 zł

EGZ.

Inwestycje walutowe dla bystrzaków.

Inwestycje walutowe dla bystrzaków.
Inwestycje walutowe dla bystrzaków.

Forex budzi ogromne emocje. Pozwala zdobyć lub... stracić fortunę w ciągu kilku minut. To, a także szybkość i prostota wykonywania operacji decydują o jego rosnącej popularności. Z jednej strony jest jednym z najbardziej zmiennych rynków finansowych, z drugiej - jako rynek wymiany walut charakteryzuje się na ogół stabilnymi trendami, trwającymi często kilka tygodni. Co więcej, płynność i dynamika rynków walutowych tworzą przystępne i dające wiele okazji środowisko. Najważniejsze jednak jest, aby do ekscytujących możliwości foreksa podejść w sposób systemowy: najpierw dobrze poznać mechanizmy jego działania, później zastanowić się nad własnym doświadczeniem i poziomem akceptowanego ryzyka, a dopiero potem zacząć rozwijać swoje umiejętności.

Ta książka umożliwi Ci bezpieczny start w świecie foreksa. Została napisana w przystępny sposób, a materiał podzielono na niewielkie rozdziały, co ułatwia odnalezienie potrzebnych informacji. Krok po kroku wyjaśniono tu mechanizmy działania rynku walutowego i czynniki, które wprawiają go w ruch. Dowiesz się wszystkiego, co powinieneś wiedzieć, by postawić pierwsze kroki na tym rynku. Nauczysz się uwzględniać cele inwestycyjne, poziom swojego doświadczenia i apetyt na ryzyko. Opanujesz ważne narzędzia, nauczysz się wykorzystywać zalety nowoczesnych rozwiązań oraz analizę techniczną do znajdowania okazji do otwarcia pozycji. W książce nie zabrakło wskazówek do interpretacji danych ekonomicznych, a także korzystania z tajników psychologii rynku, sentymentu i pozycjonowania.

W tej książce między innymi:

  • czym jest forex i jak funkcjonuje
  • czego potrzeba, aby odnieść sukces na tym rynku
  • żelazne zasady zarządzania ekspozycją na ryzyko
  • jak badać rynek
  • jak pracuje dobry trader

Poznaj forex. Opanuj forex. Czerp satysfakcję i zyski

Dostępność: brak towaru

Cena:

59,00 zł

zawiera 5% VAT, bez kosztów dostawy

Cena netto: 56,19 zł

Zarządzanie w chaosie czyli sukces w biznesie zaczyna się na literę Z: zaufanie, zespół, zaangażowanie, zmiana, zwinność

Zarządzanie w chaosie czyli sukces w biznesie zaczyna się na literę Z: zaufanie, zespół, zaangażowanie, zmiana, zwinność
Zarządzanie w chaosie czyli sukces w biznesie zaczyna się na literę Z: zaufanie, zespół, zaangażowanie, zmiana, zwinność

Oto przewodnik po zarządzaniu w XXI wieku

Oto książka dla prawdziwych liderów. Niekoniecznie prezesów, dyrektorów czy kierowników zespołów. Bo lider to nie tylko ten, kto ma liderowanie wpisane w DNA swojego stanowiska. Lider to każdy, kto stara się doprowadzić innych do miejsca, do którego chce dotrzeć. Lider ma misję, wizję, cel na horyzoncie. Choć ludzie wokół niego mogą tego celu nie dostrzegać, misji nie akceptować, a wizji nie rozumieć, lider potrafi im wszystko wyjaśnić tak jasno i przejrzyście, tak skutecznie zarazić ich własnym entuzjazmem, że podwładni, koledzy - ba, nawet przełożeni! - pójdą za nim. Zrobią to po prostu dla niego. Albo dla niej.

Zrobią to, bo uwierzą w lidera i w to, o czym on lub ona marzy.

Oto książka powstała na bazie doświadczenia życiowego i zawodowego, szkoleniowego i coachingowego jej autorki, liderki, ekspertki w dziedzinie zarządzania i komunikacji, profesjonalnego Scrum Mastera. Ewa Błaszczak spędziła setki godzin, pomagając liderom wzrastać, budować skuteczne zespoły, uruchamiać kulturę Agile, kreować zmiany i nimi zarządzać. Mentorka liderów zdecydowała, że nadszedł czas, by podzielić się wiedzą także z Tobą. Celem podczas pracy nad tym poradnikiem było spisanie wszystkiego, co jej zdaniem sprawdza się w zarządzaniu w XXI wieku. Czasach, gdy liderowi z prawdziwego zdarzenia nie powinno chodzić tylko o zysk, lecz także o dobrostan ludzi, za których bierze odpowiedzialność.

Oto książka, która pokazuje, jak zarządzać w czasach VUCA - erze chaosu, niepewności i ciągłych zmian.

 

 

 

Dostępność: Dostęny

Wysyłka w: 24 godziny

Cena:

39,90 zł

zawiera 5% VAT, bez kosztów dostawy

Cena netto: 38,00 zł

EGZ.

Testy przygotowujące do egzaminu z kw. AU.22 Obsługa magazynów.

Testy przygotowujące do egzaminu z kw. AU.22 Obsługa magazynów.
Testy przygotowujące do egzaminu z kw. AU.22 Obsługa magazynów.

zbiór zadań testowych i praktycznych przygotowujących do egzaminu z kwalifikacji AU.22. Obsługa magazynów; typ szkoły: technikum; 320 zadań testowych i 8 zadań praktycznych

Autorka: Dorota Szymczyńska
Wyd. 1, 2018
ISBN 978-83-65149-57-2
ss. 136
oprawa: miękka

Zbiór zawiera 8 zestawów zadań testowych oraz 8 zadań praktycznych przygotowujących do egzaminu potwierdzającego kwalifikację AU.22. Obsługa magazynów. Każdy zestaw zadań testowych zawiera 40 zadań. Testy zostały przygotowane zgodnie z podstawą programową dla zawodu magazynier logistyk i technik logistyk.

Dostępność: Dostęny

Wysyłka w: 24 godziny

Cena:

29,00 zł

zawiera 5% VAT, bez kosztów dostawy

Cena netto: 27,62 zł

EGZ.

Prawo jazdy-90 dniowy kod dostępu wersja online+aplikacja mob

Prawo jazdy-90 dniowy kod dostępu wersja online+aplikacja mob
Prawo jazdy-90 dniowy kod dostępu wersja online+aplikacja mob

Kod umożliwia na korzystanie na platformie IMAGE Prawo Jazdy i w aplikacji mobilnej z testów na kategorię B przez 30 dni. Po zakupie tego produktu otrzymasz na swój adres e-mail oraz telefon komórkowy (jeśli zostanie podany w formularzu zamówienia) kod, który będzie można wprowadzić na platformie IMAGE Prawo Jazdy.

Dostępność: brak towaru

Cena:

25,00 zł

zawiera 23% VAT, bez kosztów dostawy

Cena netto: 20,33 zł

Getting Things Done w praktyce. 10 kroków do efektywności bez stresu.

Getting Things Done w praktyce. 10 kroków do efektywności bez stresu.
Getting Things Done w praktyce. 10 kroków do efektywności bez stresu.

Efektywność stała się bardzo ważna. Wymagamy jej od siebie i innych. Bycie produktywnym nie jest jednak łatwe. W natłoku zadań, newsów, e-maili i innych rozpraszaczy uwagi trudno o właściwe zarządzanie czasem, dokonywanie odpowiednich wyborów i konsekwentne realizowanie wyznaczonych celów, a skutkiem popełnionych błędów, poza niepowodzeniem, jest narastający stres i poczucie przytłoczenia. Na szczęście tak być nie musi. Dzięki metodzie Getting Things Done wykonasz wszystkie ważne zadania, zwiększysz swoją kreatywność, a dodatkowo odzyskasz spokój i radość z życia.

To wyjątkowo przystępny podręcznik praktycznego stosowania metody GTD. Wyjaśniono tu wszystkie potrzebne zasady i prawidła oraz wskazano cele do osiągnięcia na poszczególnych etapach. W każdym rozdziale przedstawiono wyzwanie, z którym musisz się uporać, techniki pracy, szereg porad, a także nieco bardziej szczegółowe wskazówki. Dowiesz się również, jak monitorować swoje postępy. Podręcznik zawiera łatwe do przyswojenia zagadnienia, z którymi można zapoznać się w niemal dowolnej kolejności. Został przygotowany tak, aby stanowić możliwie jak najprzydatniejszy zestaw instrukcji, z którego skorzystają zarówno doświadczeni praktycy GTD, jak i osoby początkujące. Przekonaj się, jak bardzo satysfakcjonująca jest osobista efektywność!

W tej książce:

  • praktyczne podstawy metody GTD i 10 działań GTD
  • dokładny opis 10 działań
  • stosowanie zasady 2 minut oraz list GTD
  • przeglądy dzienne i tygodniowe oraz ich znaczenie
  • techniki przydatnej samooceny i śledzenia postępów

Dostępność: brak towaru

Cena:

39,90 zł

zawiera 5% VAT, bez kosztów dostawy

Cena netto: 38,00 zł

Power BI i Power Pivot dla Excela. Analiza danych.

Power BI i Power Pivot dla Excela. Analiza danych.
Power BI i Power Pivot dla Excela. Analiza danych.

Możliwości Excela są imponujące, a odkąd Microsoft udostępnił narzędzia w rodzaju Analysis Services, Power BI czy Power Pivot, arkusz ten stał się znakomitym narzędziem do analizy, modelowania oraz innych form przetwarzania dużych i złożonych zbiorów danych. Są to umiejętności, które przydadzą się w wielu dziedzinach życia, nie tylko w biznesie. Ich opanowanie nie jest zbyt trudne, a może stać się źródłem wielkiej radości i prawdziwej satysfakcji zwłaszcza dla każdego, kto lubi pracować z liczbami. Oczywiście osoby, które osiągną wysoki poziom umiejętności w tym zakresie, będą mogły liczyć na bardzo konkretne profity!

Ta książka jest świetnym wprowadzeniem do modelowania danych w Excelu za pomocą narzędzi Power BI i Power Pivot. Dowiesz się z niej, jak optymalnie analizować zgromadzone dane i skutecznie wydobyć z nich potrzebne informacje. Zapoznasz się z ważnymi pojęciami i przyswoisz podstawowe techniki kształtowania modeli danych w Excelu i Power BI. Dzięki licznym praktycznym i przydatnym przykładom uzyskasz nową perspektywę - spojrzysz na zgromadzone dane okiem wytrawnego modelarza. Co więcej, szybko się przekonasz, że należyte zbudowanie modelu wcale nie jest trudne, a w efekcie przynosi prawidłowe odpowiedzi na wiele ważnych pytań!

W tej książce między innymi:

  • zasady i popularne techniki modelowania danych
  • tabele faktów w złożonym modelu danych
  • metody śledzenia atrybutów historycznych
  • migawki i ich zastosowania
  • analiza zdarzeń o określonym czasie trwania
  • dobieranie rodzaju modelu do konkretnych pytań biznesowych

Profesjonalne modelowanie danych - pewny sukces w biznesie!

Dostępność: brak towaru

Cena:

59,00 zł

zawiera 5% VAT, bez kosztów dostawy

Cena netto: 56,19 zł

Myślenie systemowe. Wprowadzenie

Myślenie systemowe. Wprowadzenie
Myślenie systemowe. Wprowadzenie

W złożonej rzeczywistości myślenie systemowe jest kluczowym narzędziem pozwalającym odnieść się do licznych wyzwań: gospodarczych, ekologicznych, politycznych czy społecznych. Tylko w ten sposób w codziennych wiadomościach można dostrzec przejawy trendów, a w trendach - przejawy struktury. Zrozumienie tych procesów pozwala nie tylko na łatwiejszą egzystencję w świecie złożonych systemów, ale także na podejmowanie racjonalnych decyzji biznesowych czy politycznych. Bez myślenia systemowego nie można wprowadzać trwałych zmian w systemie na jego różnych poziomach.

Oto prosta książka o złożonym świecie, napisana dla każdego, kto chce zainspirować się do rozwiązywania problemów w skali zarówno osobistej, jak i globalnej. Zawartą tu wiedzę gromadzono przez wiele lat modelowania systemów, aby w interesujący sposób przenieść myślenie systemowe z królestwa komputerów i matematyki do świata materialnego i pokazać, jak rozwinąć umiejętności takiego myślenia właściwe dla charyzmatycznych liderów i wizjonerów. Podczas lektury łatwo dojść do przekonania, że największe światowe problemy - wojna, głód, ubóstwo i degradacja środowiska - są awariami systemu. Aby sobie z nimi poradzić, nie można wpadać w pułapkę zbyt wąskiego myślenia. Świat stanie się lepszy, jeśli ludzie rozwiną podstawowe umiejętności rozumienia złożonych systemów i radzenia sobie z nimi - i temu właśnie służy ta publikacja.

W tej książce między innymi:

  • co to jest system i czym się charakteryzuje
  • jak działają systemy i dlaczego są tak sprawne
  • myślenie systemowe a procesy w biznesie, polityce i światowej ekonomii
  • ingerencja w system: kiedy, w jaki sposób i z jakimi konsekwencjami
  • jak żyć w świecie powiązanych systemów

Nie mów o systemie, tylko zrozum, jak działa!

Dostępność: brak towaru

Cena:

44,90 zł

zawiera 5% VAT, bez kosztów dostawy

Cena netto: 42,76 zł

4DX, czyli 4 Dyscypliny realizacji

4DX, czyli 4 Dyscypliny realizacji
4DX, czyli 4 Dyscypliny realizacji

Naturalną cechą ludzi jest chęć zwyciężania. Każdy chce wygrywać. Nic nie motywuje bardziej niż bycie częścią zespołu, który zna swój cel, dąży do niego i jest zdeterminowany, aby go osiągnąć. Dlaczego więc tak wiele wspaniałych i ambitnych planów nigdy nie doczekało się realizacji? Każdy menedżer zapewne pamięta inicjatywy, które mogły przynieść firmie fantastyczny sukces, ale rozmyły się w natłoku codziennej pracy i zniknęły w szalejącym wirze bieżących spraw. Aby osiągać wyjątkowe wyniki, trzeba doprowadzić zespół do zmiany zachowania i nauczyć się walczyć z nawałem codziennych zadań, który w wielu organizacjach jest przeciwnikiem nie do pokonania.

Opisana w tej książce metodologia 4DX, czyli czterech dyscyplin realizacji, jest zestawem zasad, dzięki którym w samym środku wiru bieżących spraw zapewnisz realizację kluczowych celów strategicznych w swojej organizacji. Cztery dyscypliny wydają się banalne i łatwe do zrozumienia. Ich wdrożenie jednak może stanowić poważne wyzwanie. W książce dokładnie i przystępnie przedstawiono techniki wdrażania zasad czterech dyscyplin: od wyczerpującego opisu ich specyfiki po praktyczne wskazówki. Znalazły się tu również informacje o możliwych błędach, ich konsekwencjach oraz sposobach minimalizowania ryzyka porażki we wdrożeniu.

Poznaj cztery dyscypliny osiągania celów:

  • koncentracja na kluczowych celach
  • działanie według wskaźników kierunkowych
  • ciągłe monitorowanie uzyskiwanych wyników
  • utrzymywanie rytmu współodpowiedzialności

Już znasz swój cel. Teraz dowiedz się, jak go osiągnąć!

Dostępność: brak towaru

Cena:

49,00 zł

zawiera 5% VAT, bez kosztów dostawy

Cena netto: 46,67 zł

Newsletter
Podaj swój adres e-mail, jeżeli chcesz otrzymywać informacje o nowościach i promocjach.
Submit
do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl