Programowanie

Cyberbezpieczeństwo i strategie blue teamów. Walka z cyberzagrożeniami w Twojej organizacji.

Cyberbezpieczeństwo i strategie blue teamów. Walka z cyberzagrożeniami w Twojej organizacji.
Cyberbezpieczeństwo i strategie blue teamów. Walka z cyberzagrożeniami w Twojej organizacji.

Organizacja przechowuje dane w miejscu, które jest połączone z jakąś siecią. Zapewnia to ich dostępność, równocześnie jednak naraża je na zagrożenia.

Dostępność: Dostęny

Wysyłka w: 24 godziny

Cena:

59,00 zł

zawiera 5% VAT, bez kosztów dostawy

Cena netto: 56,19 zł

EGZ.

Dylemat sztucznej inteligencji. 7 zasad odpowiedzianlego tworzenia technologii.

Dylemat sztucznej inteligencji. 7 zasad odpowiedzianlego tworzenia technologii.
Dylemat sztucznej inteligencji. 7 zasad odpowiedzianlego tworzenia technologii.

Sztuczna inteligencja to technologia o nadzwyczajnym potencjale, jednak jej nieodpowiedzialne wykorzystanie doprowadzało już do odmowy świadczenia usług medycznych, czy nawet bezprawnych aresztowań.

Dostępność: Dostęny

Wysyłka w: 24 godziny

Cena:

54,90 zł

zawiera 5% VAT, bez kosztów dostawy

Cena netto: 52,29 zł

EGZ.

Informacja i kodowanie. Krótkie wprowadzenie z przykładami zastosowań.

Informacja i kodowanie. Krótkie wprowadzenie z przykładami zastosowań.
Informacja i kodowanie. Krótkie wprowadzenie z przykładami zastosowań.

Naukę programowania zacznij od solidnych podstaw.

Dostępność: Dostęny

Wysyłka w: 24 godziny

Cena:

59,00 zł

zawiera 5% VAT, bez kosztów dostawy

Cena netto: 56,19 zł

EGZ.

Generatywna sztuczna inteligencja z ChatGPT i modelami OpenAI. Podnieś swoją produktywność i innowacyjność za pomocą GPT3 i GPT4.

Generatywna sztuczna inteligencja z ChatGPT i modelami OpenAI. Podnieś swoją produktywność i innowacyjność za pomocą GPT3 i GPT4.
Generatywna sztuczna inteligencja z ChatGPT i modelami OpenAI. Podnieś swoją produktywność i innowacyjność za pomocą GPT3 i GPT4.

Odkryj, jak łatwo model generatywnej AI zintegruje się z Twoją aplikacją!

Dostępność: Dostęny

Wysyłka w: 24 godziny

Cena:

79,00 zł

zawiera 5% VAT, bez kosztów dostawy

Cena netto: 75,24 zł

EGZ.

Tester samouk w zwinnym zespole. Testowanie agile krok po kroku na podstawie rzeczywistego projektu.

Tester samouk w zwinnym zespole. Testowanie agile krok po kroku na podstawie rzeczywistego projektu.
Tester samouk w zwinnym zespole. Testowanie agile krok po kroku na podstawie rzeczywistego projektu.

Ta książka pomoże Ci się przygotować do pracy na stanowisku testera w zwinnym zespole programistów.

Dostępność: Dostęny

Wysyłka w: 24 godziny

Cena:

59,00 zł

zawiera 5% VAT, bez kosztów dostawy

Cena netto: 56,19 zł

EGZ.

Wprowadzenie do programowania w środowisku SCILAB.

Wprowadzenie do programowania w środowisku SCILAB.
Wprowadzenie do programowania w środowisku SCILAB.

Dostępność: brak towaru

Cena:

57,00 zł

zawiera 5% VAT, bez kosztów dostawy

Cena netto: 54,29 zł

Jak myślą inteligentne maszyny.

Jak myślą inteligentne maszyny.
Jak myślą inteligentne maszyny.

Jak myślą inteligentne maszyny

 

Książka przedstawia wciągający i przystępny przegląd przełomowych odkryć w obszarze sztucznej inteligencji i uczenia maszynowego, które uczyniły dzisiejsze maszyny tak inteligentnymi.

Autor Sean Gerrish opisuje:

  • architekturę oprogramowania, która pozwala samochodom autonomicznym pozostać na drodze i poruszać się po zatłoczonym środowisku miejskim;
  • konkurs Netflix’a z nagrodą w wysokości miliona dolarów na lepszy silnik rekomendacji;
  • w jaki sposób programiści trenowali komputery, aby wykonywały określone czynności, oferując im smakołyki;
  • słynne zwycięstwo Watsona w Jeopardy! i przygląda się temu, jak komputery grają w gry na przykładzie AlphaGo i Deep Blue, które pokonały ówczesnych mistrzów świata w grach strategicznych go i szachach.

Komputery nie opanowały jeszcze jednak wszystkiego. Autor przedstawia trudności w tworzeniu inteligentnych agentów, którzy mogą z powodzeniem grać w gry strategiczne takie jak StarCraft. Entuzjaści nauki i technologii uznają tę książkę za niezbędny przewodnik po przyszłości, w której maszyny mogą przechytrzyć ludzi.

Dostępność: Dostęny

Wysyłka w: 24 godziny

Cena:

89,00 zł

zawiera 5% VAT, bez kosztów dostawy

Cena netto: 84,76 zł

EGZ.

Java. Przewodnik dla początkujących. Wydanie IX

Java. Przewodnik dla początkujących. Wydanie IX
Java. Przewodnik dla początkujących. Wydanie IX

Java cały czas dynamicznie się rozwija, a każda wersja przynosi nowe rozwiązania.

Dostępność: Dostęny

Wysyłka w: 24 godziny

Cena:

129,00 zł

zawiera 5% VAT, bez kosztów dostawy

Cena netto: 122,86 zł

EGZ.

Docker. Niezawodne kontenery produkcyjne. Praktyczne zastosowania. Wydanie III

Docker. Niezawodne kontenery produkcyjne. Praktyczne zastosowania. Wydanie III
Docker. Niezawodne kontenery produkcyjne. Praktyczne zastosowania. Wydanie III

Docker radykalnie zmienił proces wdrażania oprogramowania.

Dostępność: Dostęny

Wysyłka w: 24 godziny

Cena:

87,00 zł

zawiera 5% VAT, bez kosztów dostawy

Cena netto: 82,86 zł

EGZ.

Programowanie w asemblerze x64. Od nowicjusza do znawcy AVX.

Programowanie w asemblerze x64. Od nowicjusza do znawcy AVX.
Programowanie w asemblerze x64. Od nowicjusza do znawcy AVX.

Chcesz zrozumieć, jak naprawdę działa procesor? Naucz się asemblera!

Dostępność: Dostęny

Wysyłka w: 24 godziny

Cena:

77,00 zł

zawiera 5% VAT, bez kosztów dostawy

Cena netto: 73,33 zł

EGZ.

Matematyczne modele uczenia maszynowego w językach MATLAB i PYTHON

Matematyczne modele uczenia maszynowego w językach MATLAB i PYTHON
Matematyczne modele uczenia maszynowego w językach MATLAB i PYTHON

Prezentowane opracowanie dotyczy różnych modeli i metod stosowanych w uczeniu maszynowym. W szczególności, w poszczególnych rozdziałach przedstawione są takie zagadnienia, jak: regresja liniowa; klasyfikatory KNN; klasyfikatory Bayesa; modele matematyczne drzew decyzyjnych; sieci neuronowe MLP; sieci RBF; sieci SVM do klasyfikacji i regresji; sieci głębokie (CNN, autoenkoder, LSTM, transformer); zagadnienia zdolności generalizacyjnych modeli, w tym zespoły klasyfikatorów i systemów regresyjnych; transformacje i metody redukcji wymiaru danych wielowymiarowych; metody grupowania danych wielowymiarowych; wybrane metody generacji i selekcji cech diagnostycznych; metody oceny jakości rozwiązań; podstawowe rozwiązania adaptacyjnych systemów rozmytych.
W przedstawieniu poszczególnych rozwiązań modelowych zaprezentowano zarówno strukturę pod-stawowych modeli, jak i algorytmy uczące dostosowane do konkretnego modelu.
Ponieważ z punktu widzenia aktualnego stanu wiedzy do najważniejszych rozwiązań sztucznej inteligencji należą sztuczne sieci neuronowe. Tym zagadnieniom poświęcono najwięcej uwagi, wprowadzając różne rozwiązania sieciowe, w tym perceptron wielowarstwowy (MLP), sieć o radialnej funkcji bazowej (RBF), maszynę wektorów nośnych (SVM) czy różne rozwiązania głębokich sieci neuronowych wielowarstwowych, takich jak sieć konwolucyjna (CNN), autoenkoder (AE) czy sieć LSTM.
Teoretyczne podstawy algorytmów uczących zostały zilustrowane przykładowymi programami implementującymi je przy użyciu oprogramowania Matlab i Python. Prezentowane w podręczniku skrypty z przykładami w Matlabie i Pythonie zostały udostępnione na platformie Github pod adresem: https://github.com/szmurlor/mmum.
Podręcznik jest przeznaczony dla słuchaczy wyższych lat studiów, doktorantów i ludzi zainteresowanych metodami uczenia maszynowego, podstawowego narzędzia sztucznej inteligencji. Ze względu na interdyscyplinarny charakter tematyki może być wykorzystany zarówno w informatyce, inżynierii biomedycznej, jak i innych naukach technicznych. Wprowadzenie zarówno podstawowych jak i zaawansowanych pojęć uczenia maszynowego powoduje, że może być użyteczny dla osób początkujących i zaawansowanych w tej tematyce.

Dostępność: brak towaru

Cena:

50,00 zł

zawiera 5% VAT, bez kosztów dostawy

Cena netto: 47,62 zł

Języki programowania sterowników PLC: LAD, FBD, SCL, STL ćwiczenia dla początkujących

Języki programowania sterowników PLC: LAD, FBD, SCL, STL ćwiczenia dla początkujących
Języki programowania sterowników PLC: LAD, FBD, SCL, STL ćwiczenia dla początkujących

Sterownik PLC (ang. programmable logic controller) to jedno z najważniejszych urządzeń stosowanych w automatyce przemysłowej.

Dostępność: brak towaru

Cena:

44,90 zł

zawiera 5% VAT, bez kosztów dostawy

Cena netto: 42,76 zł

Projektowanie aplikacji w .NET MAUI. Jak budować doskonałe interfejsy użytkownika dla aplikacji wieloplatformowych.

Projektowanie aplikacji w .NET MAUI. Jak budować doskonałe interfejsy użytkownika dla aplikacji wieloplatformowych.
Projektowanie aplikacji w .NET MAUI. Jak budować doskonałe interfejsy użytkownika dla aplikacji wieloplatformowych.
Projektowanie aplikacji w .NET MAUI. Jak budować doskonałe interfejsy użytkownika dla aplikacji wieloplatformowych

Spośród narzędzi do budowy aplikacji wieloplatformowych .NET MAUI wyróżnia się efektywnością i wysoką jakością tworzonego kodu. .NET MAUI powstał na podstawie Xamarin.Forms i służy do pisania natywnych aplikacji mobilnych i desktopowych w językach C# i XAML. Programiści cenią go za współużytkowanie zasobów, proste debugowanie i testowanie, a także za łatwą konfigurację.

Ten szczegółowy przewodnik pozwoli Ci na błyskawiczne zapoznanie się z .NET MAUI i sprawne rozpoczęcie pisania aplikacji za pomocą tej technologii. Zaprezentowano w nim filozofię działania .NET MAUI, jak również przebieg prac nad tworzeniem kompletnej aplikacji wieloplatformowej dla systemów: Android, iOS, macOS i Windows, na podstawie jednego wspólnego kodu bazowego. Podczas lektury zrozumiesz też cały cykl rozwoju oprogramowania, w tym zasady publikowania w sklepach z aplikacjami. Ciekawym elementem książki jest opis najnowszej technologii tworzenia frontendów - .NET MAUI Blazor.

Dzięki tej książce:

  • odkryjesz najnowsze funkcje frameworka .NET
  • nauczysz się pisać aplikacje wieloplatformowe za pomocą .NET MAUI
  • zaczniesz stosować wzorzec MVVM, wiązać dane i wstrzykiwać zależności
  • utworzysz aplikacje typu .NET MAUI Hybrid Blazor
  • dowiesz się, jak wykonywać testy jednostkowe na kilka sposobów
  • nauczysz się publikować aplikacje w różnych sklepach dla systemów mobilnych i desktopowych

Oto .NET MAUI: aplikacja dla wielu systemów - jeden kod bazowy!

Dostępność: Dostęny

Wysyłka w: 24 godziny

Cena:

79,00 zł

zawiera 5% VAT, bez kosztów dostawy

Cena netto: 75,24 zł

EGZ.

Java. Podręcznik na start.

Java. Podręcznik na start.
Java. Podręcznik na start.
Java. Podręcznik na start

Java od lat należy do najpopularniejszych backendowych języków programowania - i do najbardziej rozpowszechnionych języków programowania w ogóle. Zdecydowana większość aplikacji webowych obecnych na rynku konsumenckim i w biznesie powstaje z jej użyciem. Java może się więc okazać świetnym wyborem na początek przygody z programowaniem, a także wtedy, gdy jej nauka ma być pierwszym krokiem na drodze do zmiany zawodowej ścieżki.

Java. Podręcznik na start to pozycja idealna dla każdego, kto chce podjąć takie kroki. W przystępny sposób zaznajamia nie tylko z językiem, ale też z podstawowymi koncepcjami stosowanymi podczas programowania - w obrazowy sposób przyrównuje je do sytuacji znanych spoza świata wirtualnego. Autor nie poprzestaje na podstawach i objaśnia także bardziej zaawansowane zagadnienia, dokonuje również przeglądu zmian, jakie w ciągu ostatnich lat zaszły w kolejnych wersjach Javy. Ostatnie rozdziały poświęca bardziej złożonym aspektom korzystania z tego języka programowania, w tym funkcjonowaniu mechanizmów odśmiecania pamięci, maszynie wirtualnej Javy i jej kompilatorom.

Dzięki książce:

  • opanujesz podstawy programowania
  • gruntownie zapoznasz się z językiem Java
  • zgłębisz obsługę bibliotek
  • nauczysz się przeprowadzać testy
  • przyswoisz zasady pisania czystego kodu

Dostępność: brak towaru

Cena:

69,00 zł

zawiera 5% VAT, bez kosztów dostawy

Cena netto: 65,71 zł

Python Data Science. Niezbędne narzędzia do pracy z danymi. Wydanie II.

Python Data Science. Niezbędne narzędzia do pracy z danymi. Wydanie II.
Python Data Science. Niezbędne narzędzia do pracy z danymi. Wydanie II.
Python Data Science. Niezbędne narzędzia do pracy z danymi. Wydanie II

Python udostępnia pierwszorzędne narzędzia i biblioteki przeznaczone specjalnie do pracy z danymi. Zdobyły one uznanie wielu naukowców i ekspertów, ceniących ten język za wysoką jakość rozwiązań służących do wydobywania wiedzy z danych. Aby uzyskać najlepsze możliwe efekty, trzeba dobrze poznać zarówno poszczególne biblioteki Pythona, jak i zasady pracy z nimi.

Ta książka stanowi wszechstronne omówienie wszystkich bibliotek Pythona, potrzebnych naukowcom i specjalistom pracującym z danymi. Znalazł się tu dokładny opis IPythona, NumPy, Pandas, Matplotlib, Scikit-Learn i innych narzędzi. Podręcznik uwzględnia przede wszystkim ich aspekty praktyczne, dzięki czemu świetnie się sprawdzi w rozwiązywaniu codziennych problemów z manipulowaniem, przekształcaniem, oczyszczaniem i wizualizacją różnych typów danych, a także jako pomoc podczas tworzenia modeli statystycznych i modeli uczenia maszynowego. Docenią go wszyscy, którzy zajmują się obliczeniami naukowymi w Pythonie.

To wydanie zawiera jasne przykłady, które pomogą Ci skonfigurować i wykorzystać narzędzia do nauki o danych i uczenia maszynowego.

Anne Bonner, założycielka i dyrektor generalna Content Simplicity

Nauczysz się:

  • pracować w naukowym środowisku obliczeniowym IPythona
  • korzystać ze specjalistycznych bibliotek przeznaczonych do pracy z danymi
  • stosować typy ndarray i DataFrame do przechowywania i przetwarzania danych
  • tworzyć różnego rodzaju wizualizacje danych za pomocą Matplotlib
  • implementować najważniejsze algorytmy uczenia maszynowego z pakietu Scikit-Learn

Wydobywaj z danych mądre odpowiedzi na trudne pytania!

Dostępność: Dostęny

Wysyłka w: 24 godziny

Cena:

129,00 zł

zawiera 5% VAT, bez kosztów dostawy

Cena netto: 122,86 zł

EGZ.

Programowanie z Minecraftem dla dzieci. Poziom średnio zaawansowany. Wydanie II

Programowanie z Minecraftem dla dzieci. Poziom średnio zaawansowany. Wydanie II
Programowanie z Minecraftem dla dzieci. Poziom średnio zaawansowany. Wydanie II
Programowanie z Minecraftem dla dzieci. Poziom średnio zaawansowany. Wydanie II

Minecraft to nie tylko seria gier wideo, w które chętnie grają dzieci na całym świecie. Stworzony przez Markusa Perssona i rozwijany przez Mojang Studios, stał się także fenomenem popkultury. Kilkunastoletnia kariera gry jest znaczona kolejnymi książkami, filmami, ubraniami, gadżetami i zabawkami, uhonorowano ją nawet tematyczną serią klocków Lego.

Dorośli, doceniając rozrywkowe walory gry, dostrzegli także jej aspekty edukacyjne. Minecraft stał się na przykład bazą zajęć z programowania dla dzieci i młodzieży. Ta książka powstała na podstawie warsztatów dla średnio zaawansowanych i jest przeznaczona dla dzieci od dziesiątego roku życia. Uczy programowania, przekazuje także trudniejsze zagadnienia w prosty, przyjazny dla młodego umysłu sposób. Do każdego zadania podane zostało rozwiązanie, bardziej skomplikowane zaś można rozwiązywać wspólnie z autorami podręcznika.

Z tą książką Twoje dziecko:

  • Pozna prosty i przyjazne zasady programowania
  • Opanuje zagadnienia przydatne w różnych językach programowania
  • Rozwinie umiejętność myślenia analitycznego
  • Pogłębi kompetencje cyfrowe
  • Będzie się świetnie bawić, a równocześnie zdobędzie pierwsze informatyczne szlify

Zdobywanie wiedzy jest najefektywniejsze w praktyce!

 

Dostępność: Dostęny

Wysyłka w: 24 godziny

Cena:

54,90 zł

zawiera 5% VAT, bez kosztów dostawy

Cena netto: 52,29 zł

EGZ.
Newsletter
Podaj swój adres e-mail, jeżeli chcesz otrzymywać informacje o nowościach i promocjach.
Submit
do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl