Marketing, Zarządzanie

140 sekretów mistrza sprzedaży

140 sekretów mistrza sprzedaży
140 sekretów mistrza sprzedaży

Przeczytaj, zapamiętaj i stosuj!

Nie ma znaczenia, czy jesteś początkującym sprzedawcą czy doświadczonym weteranem — ta krótka, konkretna książka z pewnością Ci się przyda. Oto 140 sekretów mistrza sprzedaży. Twój niezbędnik, zbiór najlepszych wskazówek dla skutecznego handlowca. Sięgnij po nie teraz, przeczytaj szybko (są bardzo zwięźle napisane) i lepiej nikomu nie pożyczaj, ponieważ będziesz do nich często wracać. Szczególnie przed spotkaniami z ważnymi klientami! Bo choć niektóre ze spisanych tu sekretów mogą wydać Ci się znajome (to świetnie, że już je znasz!), inne okażą się odkrywcze i przeniosą Cię na wyższy poziom handlowania. Przy niektórych zatrzymasz się dłużej i pomyślisz sobie: „To jest to! Tego mi właśnie brakowało!”. To właśnie ona — wiedza dotychczas nieodkryta — pomoże Ci odnieść imponujący zawodowy sukces i dołączyć do elitarnego grona Mistrzów Sprzedaży.


Dostępność: Dostęny

Wysyłka w: 24 godziny

Cena:

34,90 zł

zawiera 5% VAT, bez kosztów dostawy

Cena netto: 33,24 zł

egz.

4DX, czyli 4 Dyscypliny realizacji

4DX, czyli 4 Dyscypliny realizacji
4DX, czyli 4 Dyscypliny realizacji

Naturalną cechą ludzi jest chęć zwyciężania. Każdy chce wygrywać. Nic nie motywuje bardziej niż bycie częścią zespołu, który zna swój cel, dąży do niego i jest zdeterminowany, aby go osiągnąć. Dlaczego więc tak wiele wspaniałych i ambitnych planów nigdy nie doczekało się realizacji? Każdy menedżer zapewne pamięta inicjatywy, które mogły przynieść firmie fantastyczny sukces, ale rozmyły się w natłoku codziennej pracy i zniknęły w szalejącym wirze bieżących spraw. Aby osiągać wyjątkowe wyniki, trzeba doprowadzić zespół do zmiany zachowania i nauczyć się walczyć z nawałem codziennych zadań, który w wielu organizacjach jest przeciwnikiem nie do pokonania.

Opisana w tej książce metodologia 4DX, czyli czterech dyscyplin realizacji, jest zestawem zasad, dzięki którym w samym środku wiru bieżących spraw zapewnisz realizację kluczowych celów strategicznych w swojej organizacji. Cztery dyscypliny wydają się banalne i łatwe do zrozumienia. Ich wdrożenie jednak może stanowić poważne wyzwanie. W książce dokładnie i przystępnie przedstawiono techniki wdrażania zasad czterech dyscyplin: od wyczerpującego opisu ich specyfiki po praktyczne wskazówki. Znalazły się tu również informacje o możliwych błędach, ich konsekwencjach oraz sposobach minimalizowania ryzyka porażki we wdrożeniu.

Poznaj cztery dyscypliny osiągania celów:

  • koncentracja na kluczowych celach
  • działanie według wskaźników kierunkowych
  • ciągłe monitorowanie uzyskiwanych wyników
  • utrzymywanie rytmu współodpowiedzialności

Już znasz swój cel. Teraz dowiedz się, jak go osiągnąć!

Dostępność: brak towaru

Cena:

49,00 zł

zawiera 5% VAT, bez kosztów dostawy

Cena netto: 46,67 zł

Aktywizowanie internacjonalizacji przedsiębiorstw

Aktywizowanie internacjonalizacji przedsiębiorstw
Aktywizowanie internacjonalizacji przedsiębiorstw

brak opisu

Dostępność: Dostęny

Wysyłka w: 24 godziny

Cena:

54,90 zł

zawiera 5% VAT, bez kosztów dostawy

Cena netto: 52,29 zł

EGZ.

Analiza danych w zarządzaniu projektami

Analiza danych w zarządzaniu projektami
Analiza danych w zarządzaniu projektami

Umiejętna analiza danych jest warunkiem podejmowania działań i wprowadzania optymalnych zmian. Zagadnienie to wymaga uwagi kierownika projektu, obecnie bowiem powstają ogromne ilości danych, a w przyszłości tendencja ta będzie się zdecydowanie nasilać. Transformacja cyfrowa bez wykorzystywania licznych strumieni danych okaże się niemożliwa. Oznacza to, że trzeba wprowadzać mechanizmy pozyskiwania danych, ich oczyszczania, agregacji i prezentacji. Kolejnym etapem jest analiza. Ostateczny cel to interpretacja danych i podjęcie decyzji. Cały ten proces powinien opierać się na rzetelnej wiedzy i pełnej świadomości znaczenia jego poszczególnych elementów.

Dostępność: Dostęny

Wysyłka w: 24 godziny

Cena:

59,00 zł

zawiera 5% VAT, bez kosztów dostawy

Cena netto: 56,19 zł

EGZ.

Analiza marketingowa

Analiza marketingowa
Analiza marketingowa

Specjaliści w dziedzinie marketingu coraz częściej sięgają po wyrafinowane metody analizy. Obecnie firmy są zalewane ogromną ilością danych - skorzystanie z płynącej z nich wiedzy jest znakomitą szansą na poprawę kondycji przedsiębiorstwa. W tym celu trzeba dane zebrać, przetworzyć i poddać analizie. Potrzebne więc są narzędzia, najlepiej proste w użytkowaniu i powszechnie znane. Takim właśnie narzędziem jest arkusz kalkulacyjny MS Excel - potężna i wszechstronna aplikacja, dzięki której nawet bez specjalistycznej wiedzy można wykonać profesjonalną analizę marketingową i zdobyć mnóstwo przydatnych informacji.

Ta książka powstała na bazie autorskiego kursu analizy marketingowej dla słuchaczy studiów MBA. Pokazuje, jak wykorzystywać Excela do modelowania danych i pozyskiwania wiedzy niezbędnej do kreowania skutecznego marketingu w firmie. Niemal wszystkie pojęcia wyjaśniono na przykładach, a sposób wykonania ćwiczeń pokazano krok po kroku. Do książki dołączono pliki z danymi i rozwiązaniami zadań. Dowiesz się, jak przetwarzać dane za pomocą wykresów, wyznaczać krzywe popytu, prowadzić analizę skupień w segmentach rynku oraz tworzyć indywidualne modele danych i prognozować wpływ akcji marketingowych na wzrost sprzedaży. Oznacza to, że aby zdobyć umiejętności analizy marketingowej, potrzebujesz tylko tego podręcznika i Excela!

Dostępność: Dostęny

Wysyłka w: 24 godziny

Cena:

89,00 zł

zawiera 5% VAT, bez kosztów dostawy

Cena netto: 84,76 zł

EGZ.

Auto promocja. Pokaż na co cię stać szefowi, podwładnym, klientom.

Auto promocja. Pokaż na co cię stać szefowi, podwładnym, klientom.
Auto promocja. Pokaż na co cię stać szefowi, podwładnym, klientom.

Budowanie upragnionego wizerunku, sprawne komunikowanie się z otoczeniem, zdobywanie szacunku i sympatii, gładkie radzenie sobie w sytuacjach kryzysowych - tym wszystkim zajmują się na co dzień specjaliści do spraw public relations. Zarządzają reputacją. Produktu, firmy, projektu? Tak, to też. Ale najważniejszym klientem jesteś właśnie Ty!

Ty stanowisz swoją osobistą, wyjątkową markę. Niepowtarzalną, choć zmuszoną stawić czoło konkurencji. Wchodzisz na rynek pracy albo całkowicie zmieniasz zawód? Usiłujesz zapewnić sobie awans albo pozyskać nowego klienta? A może pragniesz rozwijać własną firmę? Bez względu na swoje cele, korzystanie z podstawowych zasad public relations pomoże Ci stworzyć indywidualną markę, poszerzyć sieć kontaktów, ustawić się w pozycji eksperta, a ostatecznie odnieść sukces. W dzisiejszym świecie, w którym wizerunek to rzecz nadrzędna, jeszcze bardziej liczy się to, żeby w miejscu pracy stać się własnym PR-owcem, orędownikiem i poplecznikiem.

Promowanie tego, co w Tobie wyjątkowe, nigdy wcześniej nie było aż tak istotne!

  • Zadbaj o płynną komunikację, zarówno interpersonalną, jak i internetową.
  • Bądź nieustraszony. Jeśli nie spytasz, nigdy niczego się nie dowiesz.
  • Bądź proaktywny i naucz się reagować.
  • Graj zespołowo. PR, podobnie jak inne branże, polega na współpracy.
  • Zwracaj uwagę na to, co się dzieje wokół Ciebie, i czerp z tego wiedzę i inspirację.
  • Bądź specjalistą. Odrób swoje zadanie domowe, ale ufaj również swojemu instynktowi.
  • Znajdź równowagę pomiędzy kreatywnością i strategią.
  • Upadaj do przodu. Ucz się na błędach i nie biczuj się, kiedy je popełniasz.
  • Kochaj to, co robisz, i miej do tego przekonanie.
  • Próbuj wszystkiego i bądź otwarty na nowe odkrycia i sposoby działania.

Dostępność: brak towaru

Cena:

29,00 zł

zawiera 5% VAT, bez kosztów dostawy

Cena netto: 27,62 zł

Badania marketingowe w zarządzaniu organizacją

Badania marketingowe w zarządzaniu organizacją
Badania marketingowe w zarządzaniu organizacją

brak opisu

Dostępność: Dostęny

Wysyłka w: 24 godziny

Cena:

64,90 zł

zawiera 5% VAT, bez kosztów dostawy

Cena netto: 61,81 zł

EGZ.

Basic concepts of operation management and its control

Basic concepts of operation management and its control
Basic concepts of operation management and its control

Podręcznik przeznaczony jest przede wszystkim dla studentów kierunków zarządzania, zarządzania i inżynierii produkcji oraz zarządzania projektami. Może być również wykorzystywany przez przedsiębiorców. Podręcznik jest napisany w języku angielskim, co stanowi dodatkową wartość, zwłaszcza w dobie kształcenia studentów z zagranicy oraz zatrudniania obcokrajowców. Praca odpowiada potrzebom współczesnego rynku pracy uwzględniającego międzynarodowe grupy studenckie oraz środowiska pracownicze.

Dostępność: Dostęny

Wysyłka w: 24 godziny

Cena:

18,90 zł

zawiera 5% VAT, bez kosztów dostawy

Cena netto: 18,00 zł

EGZ.

BEZ Marketing. Przestań kusić klientów, zacznij z nimi rozmawiać.

BEZ Marketing. Przestań kusić klientów, zacznij z nimi rozmawiać.
BEZ Marketing. Przestań kusić klientów, zacznij z nimi rozmawiać.

Zmiana systemu gospodarczego i sytuacji rynkowej, która nastąpiła z górą dwadzieścia lat temu, przyniosła nam nieobecny w czasach niedoboru… marketing. Zafundowała nam pierwsze — cytowane wszędzie i przez wszystkich — reklamy, promocje typu "2 w cenie 1" oraz telemarketerów, dzwoniących w najmniej odpowiednich momentach. Po początkowym zachłyśnięciu się marketingiem zarówno klienci, jak i sami przedsiębiorcy zaczynają być nim zmęczeni. Określenie "zabieg marketingowy" często stanowi synonim manipulacji, mydlenia oczu odbiorcom czy zapychania skrzynek pocztowych przypadkowymi ofertami.

Dlatego dziś, w dobie przesytu konsumpcyjnego, szybkiego internetu, smartfonów i wszechobecnych mediów społecznościowych "chłyty małketingowe" to zdecydowanie za mało. Klient mający do wyboru identyczne z jego punktu widzenia oferty dwóch konkurencyjnych firm wybierze tę, która bardziej do niego przemówi. Nagrodzi zakupem producenta, który szczerze i otwarcie rozpocznie dialog, a także z pokorą wysłucha opinii o sobie - tych pozytywnych i tych negatywnych. Wróci, jeśli jego uwagi zostaną uwzględnione.

Dostępność: brak towaru

Cena:

14,90 zł

zawiera 5% VAT, bez kosztów dostawy

Cena netto: 14,19 zł

Bibliotekarstwo szkolne T-1. Organizacja biblioteki

Bibliotekarstwo szkolne T-1. Organizacja biblioteki
Bibliotekarstwo szkolne T-1. Organizacja biblioteki

NIP  9788385778592

Podręcznik dla wszystkich nauczycieli-bibliotekarzy

Dostępność: Dostęny

Wysyłka w: 24 godziny

Cena:

36,75 zł

zawiera 5% VAT, bez kosztów dostawy

Cena netto: 35,00 zł

egz.

Bibliotekarstwo szkolne T-2. Praca pedagogiczna biblioteki

Bibliotekarstwo szkolne T-2. Praca pedagogiczna biblioteki
Bibliotekarstwo szkolne T-2. Praca pedagogiczna biblioteki

NIP 9788385778608

Podręcznik dla bibliotekarzy.

Dostępność: Dostęny

Wysyłka w: 24 godziny

Cena:

36,75 zł

zawiera 5% VAT, bez kosztów dostawy

Cena netto: 35,00 zł

egz.

CAF w doskonaleniu zarządzania jakością usług medycznych.

CAF w doskonaleniu zarządzania jakością usług medycznych.
CAF w doskonaleniu zarządzania jakością usług medycznych.

Głównym celem badań podjętych przez autorów było opracowanie przykładowej matrycy CAF, która pozwoli zidentyfikować konieczne do przeprowadzenia udoskonalenia w szpitalu, a tym samym poprawić jego efektywność. W książce podjęto zatem próbę: interpretacji pojęcia jakości usług medycznych i sposobów pomiaru tej jakości; identyfikacji szpitali jako organizacji świadczących usługi medyczne na rzecz pacjentów; typologii kryteriów oraz mierników pomocnych w ocenie stopnia implementacji strategii TQM w szpitalach; przedstawienia sposobu implementacji TQM i oceny stopnia jej dojrzałości w szpitalach; charakterystyki metody CAF na tle innych metod implementacji i oceny stopnia dojrzałości TQM w szpitalach; opracowania przykładowej matrycy CAF do samooceny szpitala.

Dostępność: Dostęny

Wysyłka w: 24 godziny

Cena:

33,00 zł

zawiera 5% VAT, bez kosztów dostawy

Cena netto: 31,43 zł

EGZ.

Co dalej z zarzadzaniem?

Co dalej z zarzadzaniem?
Co dalej z zarzadzaniem?

W monografii podjęto próbę wskazania przyszłych wyzwań nauk o zarządzaniu i samej praktyki zarządzania, które odpowiadają specjalizacji naukowej zespołu autorskiego kierowanego przez Profesor Grażynę Gierszewską. Opracowanie jest zaproszeniem do dyskusji nad generalnym wyzwaniem sformułowanym jako „Zarządzanie 4.0” (symbolicznie nawiązując do inicjatywy „Industry 4.0”)

Dostępność: Dostęny

Wysyłka w: 24 godziny

Cena:

38,00 zł

zawiera 5% VAT, bez kosztów dostawy

Cena netto: 36,19 zł

EGZ.

Content marketing. Od strategii do efektów.

Content marketing. Od strategii do efektów.
Content marketing. Od strategii do efektów.

Wiek XXI to epoka informacji. A może raczej: nadmiaru informacji. Internet w coraz mniejszym stopniu jest źródłem cennej wiedzy, przypomina raczej śmietnik przepełniony fake newsami i milionami bodźców oddziałujących na odbiorców w każdej sekundzie. Do tego stanu rzeczy przyczyniają się także marketerzy, którzy w obliczu ślepoty bannerowej czy też programów do blokowania reklam szukają coraz skuteczniejszych metod przykucia uwagi odbiorcy. Nie jest to łatwe. Według niektórych źródeł średni czas koncentracji internautów w ostatnich latach spadł do 8 sekund - to podobno tyle, ile trwa utrzymanie uwagi przez złotą rybkę. Dlatego sposobem na zwiększenie zainteresowania internetowych "złotych rybek" miał być content marketing, czyli marketing treści. Jednak ten modny trend, realizowany w niewłaściwy sposób, wcale nie prowadzi do osiągnięcia zadowalających efektów. Zamiast tego powoduje jeszcze większy chaos komunikacyjny. Jak temu zaradzić? Tu z pomocą przychodzi Justyna Bakalarska-Stankiewicz, autorka książki, z której dowiesz się między innymi:

  • Czego content manager może się nauczyć z oper mydlanych?
  • Dlaczego o swoim odbiorcy powinieneś myśleć jak o przyjacielu?
  • Czy content marketing sprzedaje?
  • Czemu panda, pingwin i koliber powinny mieć wpływ na Twoją strategię?
  • Jak być SMART przy określaniu celów w marketingu treści?
  • W czym marketer powinien upodobnić się do Jezusa?
  • Czy Twoja firma to Mędrzec czy Błazen?
  • Jak pisać do odbiorców, którzy nie czytają?
  • A także wielu innych rzeczy, dzięki którym stworzysz naprawdę skuteczną strategię contentmarketingową dla swojej firmy i marki osobistej.

Dostępność: brak towaru

Cena:

39,90 zł

zawiera 5% VAT, bez kosztów dostawy

Cena netto: 38,00 zł

Crowdsourcing. Jak angażować konsumentów w świat marek

Crowdsourcing. Jak angażować konsumentów w świat marek
Crowdsourcing. Jak angażować konsumentów w świat marek
Crowdsourcing to stosunkowo świeże zjawisko w marketingu. Polega na kreowaniu nowych produktów, ulepszaniu istniejących, proponowaniu innowacyjnych rozwiązań i aktywnym kształtowaniu marki w oparciu o mądrość konsumentów. Dzięki cr...

Dostępność: Dostęny

Wysyłka w: 24 godziny

Cena:

37,00 zł

zawiera 5% VAT, bez kosztów dostawy

Cena netto: 35,24 zł

EGZ.

Customer Experience Management. Moc pozytywnych doświadczeń na ścieżce Twojego klienta.

Customer Experience Management. Moc pozytywnych doświadczeń na ścieżce Twojego klienta.
Customer Experience Management. Moc pozytywnych doświadczeń na ścieżce Twojego klienta.

brak opisu

Dostępność: brak towaru

Cena:

69,00 zł

zawiera 5% VAT, bez kosztów dostawy

Cena netto: 65,71 zł

Newsletter
Podaj swój adres e-mail, jeżeli chcesz otrzymywać informacje o nowościach i promocjach.
Submit
do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl