Marketing, Zarządzanie

Twoja firma w social mediach. Podręcznik marketingu internetowego dla małych i średnich przedsiębiorstw. Wydanie IV poszerzone.

Twoja firma w social mediach. Podręcznik marketingu internetowego dla małych i średnich przedsiębiorstw. Wydanie IV poszerzone.
Twoja firma w social mediach. Podręcznik marketingu internetowego dla małych i średnich przedsiębiorstw. Wydanie IV poszerzone.

Media społecznościowe w służbie Twojej firmy.

Dostępność: Dostęny

Wysyłka w: 24 godziny

Cena:

59,00 zł

zawiera 5% VAT, bez kosztów dostawy

Cena netto: 56,19 zł

egz.
  • nowość

Poradnik Rekinów Sprzedaży. Jak zostać Top Sellerem i nie zwariować.

Poradnik Rekinów Sprzedaży. Jak zostać Top Sellerem i nie zwariować.
Poradnik Rekinów Sprzedaży. Jak zostać Top Sellerem i nie zwariować.

Handlowiec i rekin mają ze sobą wiele wspólnego. Rekin to bardzo stary gatunek, który pływa w ziemskich oceanach od setek milionów lat. Z kolei handlowiec to jeden z najstarszych zawodów świata - najprawdopodobniej zaistniał w momencie, w którym pierwszy wytwórca postanowił wymienić swój towar na coś innego

Dostępność: Dostęny

Wysyłka w: 24 godziny

Cena:

59,00 zł

zawiera 5% VAT, bez kosztów dostawy

Cena netto: 56,19 zł

EGZ.
  • nowość

Growth Hacking. Jak pomaga pozyskiwać nowych klientów i utrzymywać obecnych.

Growth Hacking. Jak pomaga pozyskiwać nowych klientów i utrzymywać obecnych.
Growth Hacking. Jak pomaga pozyskiwać nowych klientów i utrzymywać obecnych.

Growth hacking to jedna z metodyk prowadzenia działań marketingowych, sprzedażowych i rozwoju produktu, w której celem aktywności nie są największe zasięgi, a dotarcie do możliwie najlepiej określonej grupy docelowej.

Dostępność: Dostęny

Wysyłka w: 24 godziny

Cena:

49,90 zł

zawiera 5% VAT, bez kosztów dostawy

Cena netto: 47,52 zł

EGZ.

Marketing internetowy. Nowe możliwości, nowi klienci, nowe rynki.

Marketing internetowy. Nowe możliwości, nowi klienci, nowe rynki.
Marketing internetowy. Nowe możliwości, nowi klienci, nowe rynki.

Pierwsza książka w serii „Twoja firma widoczna w internecie”,
omawiającej najnowsze trendy oraz metody obecności i działania firm w
internecie.

Dostępność: Dostęny

Wysyłka w: 24 godziny

Cena:

34,90 zł

zawiera 5% VAT, bez kosztów dostawy

Cena netto: 33,24 zł

EGZ.

Opowiadania na pytania na temat marketingu.

Opowiadania na pytania na temat marketingu.
Opowiadania na pytania na temat marketingu.

Ta książka to pokłosie setek spotkań wybitnego teoretyka i praktyka marketingu z klientami, studentami, menedżerami i dziennikarzami.

Dostępność: brak towaru

Cena:

8,00 zł

zawiera 5% VAT, bez kosztów dostawy

Cena netto: 7,62 zł

Customer Experience Management. Moc pozytywnych doświadczeń na ścieżce Twojego klienta. Wydanie II

Customer Experience Management. Moc pozytywnych doświadczeń na ścieżce Twojego klienta. Wydanie II
Customer Experience Management. Moc pozytywnych doświadczeń na ścieżce Twojego klienta. Wydanie II

Jeśli tak się składa, że jesteś marketingowym geniuszem, a dodatkowo bardzo empatyczną osobą, to prawdopodobnie nie potrzebujesz tej książki. Nie dziwi Cię, że decyzje zakupowe podejmujemy emocjonalnie, a racjonalne argumenty mają tylko pozwolić nam jako klientom widzieć siebie w dobrym świetle. Wiesz, że najmniejsze niezadowolenie klienta podczas kontaktu z marką może zniszczyć wcześniejsze pozytywne doświadczenia. Wykorzystujesz tę wiedzę w praktyce i nie dopuszczasz do katastrofy?

Takich osób jest jednak niewiele. Większość z nas potrzebuje wskazówek i narzędzi, by móc w pełni świadomie zaprojektować pozytywne doświadczenie swoich klientów na każdym etapie ich kontaktu z marką. Nie tylko w fazie wyboru, ale i podczas korzystania z produktu czy usługi. Dobra wiadomość: ta książka zawiera te informacje. Zła: by skutecznie je wykorzystać, trzeba będzie zainwestować czas i energię, przeprowadzając cały proces projektowania. I jeszcze jedna dobra wiadomość (nie możemy zakończyć na złej - zgadnij dlaczego): projektowanie doświadczeń to naprawdę świetna zabawa. Jeśli więc chcesz zrozumieć lepiej, co leży u podstaw doświadczeń Twoich klientów i uporządkować te procesy w swojej firmie - kup tę książkę!

Dostępność: Dostęny

Wysyłka w: 24 godziny

Cena:

99,00 zł

zawiera 5% VAT, bez kosztów dostawy

Cena netto: 94,29 zł

EGZ.

Tajniki zwiększania ruchu. Sekretny podręcznik napełniania lejków sprzedażowych najlepszymi klientami

Tajniki zwiększania ruchu. Sekretny podręcznik napełniania lejków sprzedażowych najlepszymi klientami
Tajniki zwiększania ruchu. Sekretny podręcznik napełniania lejków sprzedażowych najlepszymi klientami

Tysiące przedsiębiorców boleśnie przekonało się o tym, że doskonały pomysł i stworzenie idealnego produktu wcale nie gwarantują sukcesu. Jeden problem - brak ruchu sprzedażowego - rokrocznie doprowadza do upadku wielu obiecujących przedsięwzięć. Nie wystarczy wykazać się odwagą, aby założyć firmę, i pomysłowością w kreowaniu oferty. Potrzebna jest jeszcze umiejętność kierowania ludzi w swoją stronę. Czekanie, aż klienci sami się zjawią, prowadzi do klęski.

W tej przystępnie napisanej książce znajdziesz sekretną wiedzę, dzięki której spełnisz marzenia o świetnie prosperującej i rozwijającej się firmie. Przekonasz się, że w przyciąganiu klientów nie ma żadnej magii - musisz tylko dobrze zrozumieć, kim są Twoi idealni klienci, dowiedzieć się, gdzie się gromadzą i w jaki sposób poprowadzić ich wprost do Twojego lejka sprzedażowego. Do tych celów służą konkretne strategie ― a te zostały jasno opisane w tym poradniku. Jego najcenniejszą częścią jednak jest prosty wzorzec, który pozwala skierować ruch z każdej sieci reklamowej prosto do lejków. Działanie tych strategii można świetnie uzupełniać technikami hakowania wzrostu, które pomagają w zwiększaniu ruchu nawet bez dostępu do którejś z sieci reklamowych.

W książce:

  • koncepcja lejków sprzedażowych i jej znaczenie w nowoczesnym marketingu
  • siedem tajników tworzenia grupy swoich idealnych klientów
  • osiem tajników wypełniania lejków sprzedażowych
  • pięć tajników hakowania wzrostu sprzedaży
  • tajemnice ruchu w sieciach reklamowych: Facebook, Google, YouTube, Instagram

O tych sposobach nie mówi się głośno!

Dostępność: Dostęny

Wysyłka w: 24 godziny

Cena:

67,00 zł

zawiera 5% VAT, bez kosztów dostawy

Cena netto: 63,81 zł

EGZ.

Podstawy zarządzania jakością. 2022

Podstawy zarządzania jakością. 2022
Podstawy zarządzania jakością. 2022

Podstawy zarządzania jakością. 2022

Książka przedstawia teoretyczne podstawy zarządzania jakością w ujęciu zarządzania operacyjnego. Przedstawia zagadnienia teorii jakości, systemów jakości, ekonomiki jakości oraz metod wspomagających zarządzanie jakością i jego doskonalenie. Odbiorcami książki są nie tylko studenci uczelni wyższych, ale także słuchacze studiów podyplomowych i doktoranci zainteresowani problematyką współczesnego zarządzania jakością.

Dostępność: Dostęny

Wysyłka w: 24 godziny

Cena:

36,00 zł

zawiera 5% VAT, bez kosztów dostawy

Cena netto: 34,29 zł

EGZ.

Reguła 80/20. Zasada, która odmienia świat

Reguła 80/20. Zasada, która odmienia świat
Reguła 80/20. Zasada, która odmienia świat

To jubileuszowa edycja bestsellerowego poradnika, docenionego przez miliony efektywnych ludzi z całego świata. Z okazji dwudziestej rocznicy pierwszego wydania książka została poprawiona i uzupełniona o cztery nowe rozdziały omawiające czerpanie korzyści z rosnącej popularności sieci, sterowanie własnym życiem dzięki łączności ze swoją podświadomością oraz pięć fundamentalnych zasad sukcesu. Dzięki temu przewodnikowi dowiesz się, jak wykorzystać zasadę 80/20 we wszystkich aspektach życia. Nauczysz się koncentracji na najważniejszych 20% przyczyn i zaczniesz osiągać dużo więcej: szybciej przy mniejszym wysiłku. W efekcie będziesz żyć szczęśliwiej, radośniej, poczujesz się wolny i spełniony. Tak właśnie działa słynna zasada 80/20!

Dostępność: Dostęny

Wysyłka w: 24 godziny

Cena:

59,00 zł

zawiera 5% VAT, bez kosztów dostawy

Cena netto: 56,19 zł

EGZ.

Rozszyfruj klienta. Sprzedawaj więcej

Rozszyfruj klienta. Sprzedawaj więcej
Rozszyfruj klienta. Sprzedawaj więcej
Opis książki: Rozszyfruj klienta. Sprzedawaj więcej

Sprzedawaj więcej. Szybciej. Łatwiej

Czy wiesz, jak przebiega ścieżka zakupowa? Zaczyna się od rozpoznania potrzeby, potem następuje faza poszukiwania informacji i porównywania ofert, wreszcie dochodzi do zakupu. To jednak nie koniec. Jeśli towar lub usługa spełniły oczekiwania klienta, sięgnie po nie ponownie. Jeśli nie ― odrzuci je, gdy znów pojawi się potrzeba uzupełnienia zapasów lub skorzystania z usługi. Ten schemat, oddający proces podejmowania decyzji przez konsumentów, działa właściwie w wypadku każdego człowieka i w odniesieniu do dowolnego zakupu ― po prostu jest uniwersalny.

Najlepsi handlowcy doskonale wiedzą, że aby osiągać maksymalne wyniki sprzedażowe, muszą się zaopatrzyć w narzędzia, które pozwolą im zadbać o klienta na każdym z pięciu etapów procesu decyzyjnego. Możesz mieć te techniki od ręki i w komplecie ― w tej książce bowiem znajdziesz zestaw gotowych narzędzi handlowych, które pomogą Ci zwrócić uwagę klienta, przekonać go do zakupu i zmienić w ambasadora marki. Zastosuj techniki opisane w tym poradniku, a klient nie tylko wybierze właśnie Twoją ofertę i wróci z kolejną potrzebą, ale też przyprowadzi ze sobą kolejnych zainteresowanych

O autorze książki

Łukasz Hodorowicz ― marketingowiec związany z portalem sprawny.marketing. Prowadzi podcast Marketing z głową, współpracuje także z różnymi firmami i portalami jako bloger. Jest zarówno praktykiem, jak i teoretykiem marketingu. 

 

Dostępność: Dostęny

Wysyłka w: 24 godziny

Cena:

59,00 zł

zawiera 5% VAT, bez kosztów dostawy

Cena netto: 56,19 zł

EGZ.

Skuteczny marketing na TikToku. Jak zdobyć miliony wyświetleń i tysiące obserwatorów w miesiąc (albo szybciej)

Skuteczny marketing na TikToku. Jak zdobyć miliony wyświetleń i tysiące obserwatorów w miesiąc (albo szybciej)
Skuteczny marketing na TikToku. Jak zdobyć miliony wyświetleń i tysiące obserwatorów w miesiąc (albo szybciej)
Opis książki: Skuteczny marketing na TikToku. Jak zdobyć miliony wyświetleń i tysiące obserwatorów w miesiąc (albo szybciej)

Magia milionowych zasięgów

Wiesz, czym jest TikTok? Jeśli nie, to szybko uruchom swój smartfon, ściągnij na niego tę aplikację i zacznij z niej korzystać, ponieważ - to pewne - Twoi klienci już tam są! Główną funkcjonalnością TikToka jest możliwość nagrywania i rozpowszechniania za jego pośrednictwem krótkich materiałów wideo. W przeciwieństwie do Facebooka czy Instagrama ten serwis nie tnie swoim użytkownikom zasięgów, więc wrzuć filmik i pozwól, by Cię zobaczyli! Masz szansę dotrzeć do naprawdę szerokiego grona odbiorców, ponieważ z TikToka korzystają ponad 2 miliardy osób.

Dobrze - powiesz - ale jak to zrobić? Jak dobrze wykorzystać zaledwie 60 sekund, jakie oferuje TikTok do tego, by nakręcić film promocyjny, który obejrzy 100 tysięcy, milion, a może 2 miliony odbiorców? Oczywiście, należy się streszczać. Skondensować przekaz. Jednak nie byle jak. Filmiki trzeba nagrywać w konkretny, preferowany przez odbiorców tego medium sposób. Dodatkowo musisz się nauczyć umiejętnie pobudzać ich zaangażowanie. Działać tak, by algorytm TikToka stał się Twoim sprzymierzeńcem, nie wrogiem. Jak to wszystko osiągnąć? Szybko, bo konkurencja nie śpi, tylko... kręci!

Tego, co i jak robić, by zostać królem TikToka ze wzbudzającymi zazdrość zasięgami, dowiesz się z tej konkretnej, pełnej praktycznych porad książki doświadczonego marketera i tiktokera w jednej osobie.

Dostępność: Dostęny

Wysyłka w: 24 godziny

Cena:

59,00 zł

zawiera 5% VAT, bez kosztów dostawy

Cena netto: 56,19 zł

EGZ.

Sterowanie operacyjne z wykorzystaniem analizy ryzyka w zintegrowanym systemie zarządzania procesem technologicznym.

Sterowanie operacyjne z wykorzystaniem analizy ryzyka w zintegrowanym systemie zarządzania procesem technologicznym.
Sterowanie operacyjne z wykorzystaniem analizy ryzyka w zintegrowanym systemie zarządzania procesem technologicznym.

Monografia stanowi kompendium wiedzy z zakresu zarządzania jakością oraz bezpieczeństwa pracy, a w szczególności sterowania procesem w kontekście technologicznym. Jej część obejmująca opracowanie nowego modelu sterowania operacyjnego, zdeterminowanego kryterium zintegrowanego ryzyka w procesach ukierunkowanych na zrównoważony rozwój, może być traktowana jako uniwersalna propozycja dla teoretyków i praktyków, mająca w sposób systemowy zapewnić w organizacjach doskonalenie procesów technologicznych, ukierunkowane nie tylko na zapewnienie jakości produktów, ale również na minimalizowanie oddziaływania tych procesów na środowisko i ograniczenie zagrożeń bezpieczeństwa pracy.

Dostępność: Dostęny

Wysyłka w: 24 godziny

Cena:

23,10 zł

zawiera 5% VAT, bez kosztów dostawy

Cena netto: 22,00 zł

egz.

Zaawansowane metody wykorzystania narzędzi modelowania symulacyjnego w zarządzaniu produkcją

Zaawansowane metody wykorzystania narzędzi modelowania symulacyjnego w zarządzaniu produkcją
Zaawansowane metody wykorzystania narzędzi modelowania symulacyjnego w zarządzaniu produkcją

Skrypt jest przeznaczony do wykorzystania na kierunku Inżynieria Zarządzania w ramach przedmiotów, skupiających się na wykorzystaniu programów do modelowania symulacyjnego w zarządzaniu produkcją. Szczegółowymi celami zajęć są: uzyskanie przez studentów umiejętności korzystania z programów symulacyjnych, nauka metodyki prowadzenia badań dotyczących usprawniania procesów produkcyjnych z wykorzystaniem tych programów oraz utrwalenie pojęć z zakresu zarządzania i organizacji produkcji.
 
Skrypt składa się z sześciu rozdziałów. Rozdział 1 zawiera opis programu Tecnomatix Plant Simulation. Scharakteryzowano w nim podstawowe obiekty, funkcje i moduły programu. Opisano wbudowane narzędzia wykorzystywane w usprawnianiu procesów i systemów produkcyjnych, w tym narzędzia do prowadzenia eksperymentów i optymalizacji badanych modeli.
 
Rozdział 2 zawiera opis programu FlexSim. Omówiono w nim podstawowe obiekty, funkcje i moduły programu. Opisano narzędzia odwzorowujące logikę przetwarzania danych modelu, narzędzia do prezentacji wyników oraz sposób prowadzenia eksperymentów i optymalizacji badanych modeli.
 
Rozdziały 3–6 zawierają ćwiczenia z wykorzystaniem omówionych wcześniej programów, po dwa ćwiczenia z wykorzystaniem każdego programu. Układ każdego ćwiczenia jest identyczny i obejmuje: cel ćwiczenia; opis procesu; zastosowane obiekty/narzędzia; szczegółową instrukcję dotyczącą wykonania ćwiczenia/zadania projektowego; omówienie wyników i pytania kontrolne.
 
Układ treści skryptu, prowadzonych ćwiczeń laboratoryjnych i użytych narzędzi, ma pokazać, jakie różnice metodyczne występują przy wykorzystaniu każdego z programów komputerowych do rozwiązania zbliżonych merytorycznie problemów oraz jakie są różnice w prowadzeniu badań i uzyskiwanych wynikach. Ćwiczenia zostały przygotowane przy założeniu, że każde z nich jest wykonywane indywidualnie przez studenta.

Dostępność: Dostęny

Wysyłka w: 24 godziny

Cena:

30,00 zł

zawiera 5% VAT, bez kosztów dostawy

Cena netto: 28,57 zł

EGZ.

Publiczne zarządzanie kryzysowe. Budowa repozytorium metod i technik

Publiczne zarządzanie kryzysowe. Budowa repozytorium metod i technik
Publiczne zarządzanie kryzysowe. Budowa repozytorium metod i technik

Podręcznik jest częścią serii wydawniczej podsumowującej projekt badawczo-rozwojowy finansowany ze środków NCBiR pt. „Wysokospecjalistyczna platforma wspomagająca planowanie cywilne i ratownictwo w administracji publicznej Rzeczypospolitej Polskiej oraz w jednostkach organizacyjnych Krajowego Systemu Ratownictwa Gaśniczego”, w skład której wchodzą: „Wprowadzenie do publicznego zarządzania kryzysowego”, „Planowanie cywilne. Budowa planów zarządzania kryzysowego i planów ratowniczych”, „Zarządzanie komunikacją i wiedzą w planowaniu cywilnym oraz zarządzaniu kryzysowym”, „Publiczne zarządzanie kryzysowe. Budowa repozytorium dobrych praktyk”.
 
Seria wydawnicza kierowana jest do praktyków związanych z procesem planowania cywilnego, zarządzania kryzysowego oraz ochrony infrastruktury krytycznej.

Może również stanowić podręczniki akademickie dla studentów kierunków: bezpieczeństwo publiczne, bezpieczeństwo narodowe, zarządzanie bezpieczeństwem oraz zarządzanie bezpieczeństwem infrastruktury krytycznej.
 
Celem niniejszego opracowania jest dostarczenie wiedzy na temat generalnego podejścia do projektowania repozytoriów dobrych praktyk oraz zaprezentowanie metody wykorzystania tego typu narzędzi w pracy operacyjnej. Kontynuowane jest tu omówienie zagadnień poruszanych w wcześniejszych pozycjach wspomnianej serii. W szczególności stanowi swoisty atlas metod i technik możliwych do zastosowania na różnych etapach w publicznym zarządzaniu kryzysowym. Jest również propozycją budowy swoistej skrzynki narzędziowej dla procedur budowy planów ratowniczych i planów zarządzania kryzysowego omówionych w pozycji „Planowanie cywilne. Budowa planów zarządzania kryzysowego i planów ratowniczych”.

Dostępność: Dostęny

Wysyłka w: 24 godziny

Cena:

26,00 zł

zawiera 5% VAT, bez kosztów dostawy

Cena netto: 24,76 zł

EGZ.

Strategia komunikacji w socjalmediach.

Strategia komunikacji w socjalmediach.
Strategia komunikacji w socjalmediach.
Strategia komunikacji w social mediach

Zostań biznesową gwiazdą social mediów

Odkąd się pojawiły, media społecznościowe stanowią ważną część naszej codzienności. Żyjemy w nich, zdobywamy w nich informacje, dzielimy się informacjami o sobie i spotykamy się z innymi. Dla przedsiębiorstw poszukujących wiedzy o swoich klientach SM stanowią potężne źródło danych, które umiejętnie zaprzęgnięte do pracy, mogą przynieść realne zyski. Szczególnie jeśli firma albo marka potrafi sprawnie zaprezentować się w social mediach i za ich pośrednictwem dotrzeć do osób naprawdę zainteresowanych jej ofertą. Wówczas zwrot inwestycji - zarówno środków, jak i czasu - w działania komunikacyjne może być naprawdę ogromny.

By móc liczyć na takie wyniki, trzeba umiejętnie przygotować strategię komunikacji i konsekwentnie ją realizować. Łatwo powiedzieć, trudniej zrobić? Owszem, o ile podejdzie się do zadania nieprzygotowanym. Jeśli jednak chcesz się do niego przygotować, koniecznie przeczytaj książkę Norberta Oruby. Autor przybliży Ci zasady marketingu w mediach społecznościowych i podpowie, jak budować w nich silne marki. Dowiesz się, jak stworzyć świadomość brandu w sieci i nie rozbić się przy tym o rafy kryzysów w social mediach. Wreszcie - po lekturze tego poradnika będziesz w pełni świadom potencjału Facebooka, Instagrama i innych portali społecznościowych, a także szans, jakie obecność w tych mediach może dać Twojej firmie.

Dostępność: Dostęny

Wysyłka w: 24 godziny

Cena:

59,00 zł

zawiera 5% VAT, bez kosztów dostawy

Cena netto: 56,19 zł

EGZ.

Podstawy organizacji i zarządzania. Materiały do ćwiczeń. część 3

Podstawy organizacji i zarządzania. Materiały do ćwiczeń. część 3
Podstawy organizacji i zarządzania. Materiały do ćwiczeń. część 3

Książka stanowi kontynuację części pierwszej i drugiej skryptu pod tym samym tytułem. W opracowaniu przedstawiono szereg metod wspierających proces twórczy i służących przede wszystkim do poszukiwania i definiowania pomysłów nowych produktów.
 
Głównym celem opracowania jest prezentacja wybranych metod heurystycznych wykorzystywanych w przedsiębiorstwach na potrzeby poszukiwania innowacyjnych rozwiązań poprzez pobudzanie kreatywności u pracowników różnych szczebli i jednocześnie zaangażowanych w rozwiazywanie problemów o zróżnicowanym charakterze i spektrum. Autorka przedstawia zarówno metody nowe, jak i klasyczne. Metoda Design Thinking została potraktowana jako nadrzędna w odniesieniu do pozostałych metod zaprezentowanych w opracowaniu i wyznaczająca dla nich ramy, co wpłynęło bezpośrednio na strukturę opracowania i wybór opisanych metod. Przedstawione metody mogą być w praktyce wykorzystywane w realizacji kolejnych etapów poszukiwania rozwiązań przy wykorzystaniu metody Design Thinking.
 
Struktura poszczególnych rozdziałów obejmuje określenie celu metody, przedstawienie instrukcji jej stosowania, zaprezentowanie przykładowego wykorzystania, polecenie wykonania ćwiczenia oraz wskazanie zakresu zastosowania metody (w ujęciu podmiotowym, przedmiotowym, określenie horyzontu czasu i rodzaju celu). Z uwagi na charakter opracowania teoria dotycząca poszczególnych metod została zawężona do minimum na rzecz przykładów praktycznych. Podczas prezentacji metod Autorka kierowała się zasadą precyzyjnego wyjaśnienia sposobu ich wykorzystania.
 
Opracowanie może być pomocne w samodzielnym generowaniu rozwiązań - zarówno na potrzeby dydaktyczne, jak i w działalności praktycznej przez szerokie grono użytkowników. Tym samym adresatami są tu przede wszystkim studenci kierunków Zarządzanie i Zarządzanie i Inżynieria Produkcji oraz praktycy gospodarczy, jak również słuchacze studiów podyplomowych, uczestnicy szkoleń specjalistycznych i inni czytelnicy zainteresowani poszukiwaniem innowacyjnych rozwiązań.

Dostępność: Dostęny

Wysyłka w: 24 godziny

Cena:

30,00 zł

zawiera 5% VAT, bez kosztów dostawy

Cena netto: 28,57 zł

EGZ.
Newsletter
Podaj swój adres e-mail, jeżeli chcesz otrzymywać informacje o nowościach i promocjach.
Submit
do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl