Marketing, Zarządzanie

Zarządzanie projektami w dobie cyfrowej globalizacji.

Zarządzanie projektami w dobie cyfrowej globalizacji.
Zarządzanie projektami w dobie cyfrowej globalizacji.

Zarządzanie projektami w dobie cyfrowej globalizacji.

Dostępność: Dostęny

Wysyłka w: 24 godziny

Cena:

45,36 zł

zawiera 5% VAT, bez kosztów dostawy
EGZ.

Marketing internetowy w Google. Pozycjonowanie, Ads & Google Analytics 4 dla biznesu, e-commerce, marketerów. Wydanie II zaktualizowane i rozszerzone.

Marketing internetowy w Google. Pozycjonowanie, Ads & Google Analytics 4 dla biznesu, e-commerce, marketerów. Wydanie II zaktualizowane i rozszerzone.
Marketing internetowy w Google. Pozycjonowanie, Ads & Google Analytics 4 dla biznesu, e-commerce, marketerów. Wydanie II zaktualizowane i rozszerzone.

Wszystko, co musisz wiedzieć o narzędziach reklamowych Google

Żadna z gałęzi marketingu nie rozwija się i nie zmienia dziś równie dynamicznie, jak działania reklamowe prowadzone w internecie. Szczególnie mocną pozycję ma w tym świecie Google, który dostarcza marketerom cały pakiet narzędzi przeznaczonych do pozycjonowania, ustawiania reklam w wyszukiwarkach i na stronach, a także analizowania skuteczności własnych działań i zachowań klientów.

Opanowanie narzędzi marketingowych, które oferuje Google, to warunek skutecznego promowania marki, jej produktów i usług w sieci. W osiągnięciu tego celu pomoże Ci ten podręcznik. Wprowadzi Cię on krok po kroku w świat SEO i SEM, wskaże, jak działać w Google Ads i Google Analytics 4, dostarczy niezbędnej teorii, podsunie dobre praktyki, a także listę konkretnych zadań do realizacji. Pokaże też przykłady i antyprzykłady ― do naśladowania i do unikania ― co pozwoli Ci lepiej poznać praktyczne zastosowanie opisywanych strategii i narzędzi. Dodatkowo pozycja zawiera ponad 150 minut dodatkowych materiałów wideo. Słowem, znajdziesz tu wszystko, czego potrzebujesz, by skutecznie korzystać z marketingowych narzędzi Google.

Drugie wydanie podręcznika zostało wzbogacone o zagadnienia dotyczące współpracy z agencjami, studia przypadku i tematy przydatne dla osób, które chciałyby rozpocząć karierę w branży na stanowisku SEM specialist.

Dostępność: Dostęny

Wysyłka w: 24 godziny

Cena:

89,00 zł

zawiera 5% VAT, bez kosztów dostawy
EGZ.

9 praw marketingu B2B. Poznaj podstawowe zasady działania i sposoby myślenia w marketingu business-to-business.

9 praw marketingu B2B. Poznaj podstawowe zasady działania i sposoby myślenia w marketingu business-to-business.
9 praw marketingu B2B. Poznaj podstawowe zasady działania i sposoby myślenia w marketingu business-to-business.

Jeżeli Twoja firma sprzedaje produkty, usługi lub rozwiązania innym firmom, to znaczy, że działasz na rynku business-to-business ― B2B.

Dostępność: Dostęny

Wysyłka w: 24 godziny

Cena:

59,00 zł

zawiera 5% VAT, bez kosztów dostawy
EGZ.

Data driven marketing. O logicznym podejściu do podejmowania decyzji.

Data driven marketing. O logicznym podejściu do podejmowania decyzji.
Data driven marketing. O logicznym podejściu do podejmowania decyzji.

Jak korzystać z pozyskanych danych przy tworzeniu kampanii marketingowej?

Dostępność: Dostęny

Wysyłka w: 24 godziny

Cena:

69,00 zł

zawiera 5% VAT, bez kosztów dostawy
EGZ.

Gospodarka o obiegu quasi zamkniętym w eksploatacji maszyn i urządzeń technicznych. Analizy i propozycje rozwiązań dla Iraku i Polski.

Gospodarka o obiegu quasi zamkniętym w eksploatacji maszyn i urządzeń technicznych. Analizy i propozycje rozwiązań dla Iraku i Polski.
Gospodarka o obiegu quasi zamkniętym w eksploatacji maszyn i urządzeń technicznych. Analizy i propozycje rozwiązań dla Iraku i Polski.

Działaniami wspierającymi wprowadzanie wymagań i celów odnoszących się do gospodarowania odpadami będą rozwiązania określające standardy jakościowe dla surowców wtórnych oraz specyficzne rozwiązania dotyczące: tworzyw sztucznych, surowców krytycznych, odpadów z budów i rozbiórek. Unia Europejska na dobre bierze się do walki z celowym przyspieszaniem starzenia się np. elektrosprzętu. Zakłada się, że metoda postępowania bierze pod uwagę m.in.: cenę odtworzeniową; koszt naprawy, w tym koszty: robocizny, części wymiennych; zarządzanie zapasem części, w tym koszty: finansowania zapasu, magazynowe; koszty logistyki reklamacji, w tym: rozpatrywanie w serwisie, zdalne itp. Będzie to sieć współpracujących ze sobą sklepów narzędziowych i serwisu centralnego.
Zakłada się, że proces zmian wymaga zaangażowania wielu osób i przemodelowania systemu wynagrodzeń pracowników. Problem jest na tyle ważny, że zajmowanie się nim jest technicznie, ekonomicznie i organizacyjnie uzasadnione. Uwzględniając fakt, że budownictwo jako jedna z dziedzin działalności człowieka, polegająca na wznoszeniu obiektów mieszkalnych w celu zaspokojenia podstawowych potrzeb społeczeństwa oraz obiektów infrastruktury i użyteczności publicznej (a Irak jest zniszczony) niezbędne są inwestycje, które w bardzo dużym stopniu wykorzystają odnawialne i nieodnawialne zasoby surowców.
W takich przypadkach, użytecznym narzędziem jest analiza wielkości ponoszonych kosztów. Uzyskanie opisu układu gospodarczego, który adekwatnie odzwierciedlałby rozpatrywane relacje ekonomiczne, wymaga zastosowania modelu uwzględniającego wszystkie jego komplikacje. Faktem jest, że współcześnie świat zalewany jest tanimi produktami pochodzącymi m.in. z Chin, Indii, Singapuru, Malezji, Wietnamu, nie wspominając o Bangladeszu, czy państwach Afryki, np. Etiopii. Gospodarka quasi-zamknięta jest więc pewną formą obrony własnego rynku i własnych interesów.

Dostępność: Dostęny

Wysyłka w: 24 godziny

Cena:

45,00 zł

zawiera 5% VAT, bez kosztów dostawy
EGZ.

Rób markę! Zaprojektuj, stwórz i zwiększ jej siłę.

Rób markę! Zaprojektuj, stwórz i zwiększ jej siłę.
Rób markę! Zaprojektuj, stwórz i zwiększ jej siłę.
Rób markę! Zaprojektuj, stwórz i zwiększ jej siłę

Budowanie marki. Krok po kroku

W świecie nieograniczonej podaży wygrywają ci, którzy są wyraziści. Tym, co zapewnia im wyrazistość i jednocześnie pobudza popyt, jest marka. Dlatego firmy posiadające markę z prawdziwego zdarzenia wygrywają na rynku!

Z tego poradnika, napisanego przez praktyka dla praktyków, dowiesz się, jak stworzyć markę, której klienci się nie oprą. Autor prowadzi krok po kroku przez proces jej budowania: od zaprojektowania, przez wykonanie, po plasowanie na rynku i pielęgnowanie wzrostu. Ujawnia techniki warsztatowe stosowane przez najlepszych. Wyjaśnia też, jak liderzy marek patrzą na biznes. Ich optyka bowiem różni się od sposobu myślenia większości przedsiębiorców. Książka została napisana w przystępnym, lekkim stylu i zilustrowana dziesiątkami przykładów wprost z rynku.

Dostępność: Dostęny

Wysyłka w: 24 godziny

Cena:

59,00 zł

zawiera 5% VAT, bez kosztów dostawy
EGZ.

Poradnik Rekinów Sprzedaży. Jak zostać Top Sellerem i nie zwariować.

Poradnik Rekinów Sprzedaży. Jak zostać Top Sellerem i nie zwariować.
Poradnik Rekinów Sprzedaży. Jak zostać Top Sellerem i nie zwariować.

Handlowiec i rekin mają ze sobą wiele wspólnego. Rekin to bardzo stary gatunek, który pływa w ziemskich oceanach od setek milionów lat. Z kolei handlowiec to jeden z najstarszych zawodów świata - najprawdopodobniej zaistniał w momencie, w którym pierwszy wytwórca postanowił wymienić swój towar na coś innego

Dostępność: Dostęny

Wysyłka w: 24 godziny

Cena:

59,00 zł

zawiera 5% VAT, bez kosztów dostawy
EGZ.

Growth Hacking. Jak pomaga pozyskiwać nowych klientów i utrzymywać obecnych.

Growth Hacking. Jak pomaga pozyskiwać nowych klientów i utrzymywać obecnych.
Growth Hacking. Jak pomaga pozyskiwać nowych klientów i utrzymywać obecnych.

Growth hacking to jedna z metodyk prowadzenia działań marketingowych, sprzedażowych i rozwoju produktu, w której celem aktywności nie są największe zasięgi, a dotarcie do możliwie najlepiej określonej grupy docelowej.

Dostępność: Dostęny

Wysyłka w: 24 godziny

Cena:

49,90 zł

zawiera 5% VAT, bez kosztów dostawy
EGZ.

Marketing internetowy. Nowe możliwości, nowi klienci, nowe rynki.

Marketing internetowy. Nowe możliwości, nowi klienci, nowe rynki.
Marketing internetowy. Nowe możliwości, nowi klienci, nowe rynki.

Pierwsza książka w serii „Twoja firma widoczna w internecie”,
omawiającej najnowsze trendy oraz metody obecności i działania firm w
internecie.

Dostępność: Dostęny

Wysyłka w: 24 godziny

Cena:

34,90 zł

zawiera 5% VAT, bez kosztów dostawy
EGZ.

Opowiadania na pytania na temat marketingu.

Opowiadania na pytania na temat marketingu.
Opowiadania na pytania na temat marketingu.

Ta książka to pokłosie setek spotkań wybitnego teoretyka i praktyka marketingu z klientami, studentami, menedżerami i dziennikarzami.

Dostępność: brak towaru

Cena:

8,00 zł

zawiera 5% VAT, bez kosztów dostawy

Customer Experience Management. Moc pozytywnych doświadczeń na ścieżce Twojego klienta. Wydanie II

Customer Experience Management. Moc pozytywnych doświadczeń na ścieżce Twojego klienta. Wydanie II
Customer Experience Management. Moc pozytywnych doświadczeń na ścieżce Twojego klienta. Wydanie II

Jeśli tak się składa, że jesteś marketingowym geniuszem, a dodatkowo bardzo empatyczną osobą, to prawdopodobnie nie potrzebujesz tej książki. Nie dziwi Cię, że decyzje zakupowe podejmujemy emocjonalnie, a racjonalne argumenty mają tylko pozwolić nam jako klientom widzieć siebie w dobrym świetle. Wiesz, że najmniejsze niezadowolenie klienta podczas kontaktu z marką może zniszczyć wcześniejsze pozytywne doświadczenia. Wykorzystujesz tę wiedzę w praktyce i nie dopuszczasz do katastrofy?

Takich osób jest jednak niewiele. Większość z nas potrzebuje wskazówek i narzędzi, by móc w pełni świadomie zaprojektować pozytywne doświadczenie swoich klientów na każdym etapie ich kontaktu z marką. Nie tylko w fazie wyboru, ale i podczas korzystania z produktu czy usługi. Dobra wiadomość: ta książka zawiera te informacje. Zła: by skutecznie je wykorzystać, trzeba będzie zainwestować czas i energię, przeprowadzając cały proces projektowania. I jeszcze jedna dobra wiadomość (nie możemy zakończyć na złej - zgadnij dlaczego): projektowanie doświadczeń to naprawdę świetna zabawa. Jeśli więc chcesz zrozumieć lepiej, co leży u podstaw doświadczeń Twoich klientów i uporządkować te procesy w swojej firmie - kup tę książkę!

Dostępność: Dostęny

Wysyłka w: 24 godziny

Cena:

99,00 zł

zawiera 5% VAT, bez kosztów dostawy
EGZ.

Tajniki zwiększania ruchu. Sekretny podręcznik napełniania lejków sprzedażowych najlepszymi klientami

Tajniki zwiększania ruchu. Sekretny podręcznik napełniania lejków sprzedażowych najlepszymi klientami
Tajniki zwiększania ruchu. Sekretny podręcznik napełniania lejków sprzedażowych najlepszymi klientami

Tysiące przedsiębiorców boleśnie przekonało się o tym, że doskonały pomysł i stworzenie idealnego produktu wcale nie gwarantują sukcesu. Jeden problem - brak ruchu sprzedażowego - rokrocznie doprowadza do upadku wielu obiecujących przedsięwzięć. Nie wystarczy wykazać się odwagą, aby założyć firmę, i pomysłowością w kreowaniu oferty. Potrzebna jest jeszcze umiejętność kierowania ludzi w swoją stronę. Czekanie, aż klienci sami się zjawią, prowadzi do klęski.

W tej przystępnie napisanej książce znajdziesz sekretną wiedzę, dzięki której spełnisz marzenia o świetnie prosperującej i rozwijającej się firmie. Przekonasz się, że w przyciąganiu klientów nie ma żadnej magii - musisz tylko dobrze zrozumieć, kim są Twoi idealni klienci, dowiedzieć się, gdzie się gromadzą i w jaki sposób poprowadzić ich wprost do Twojego lejka sprzedażowego. Do tych celów służą konkretne strategie ― a te zostały jasno opisane w tym poradniku. Jego najcenniejszą częścią jednak jest prosty wzorzec, który pozwala skierować ruch z każdej sieci reklamowej prosto do lejków. Działanie tych strategii można świetnie uzupełniać technikami hakowania wzrostu, które pomagają w zwiększaniu ruchu nawet bez dostępu do którejś z sieci reklamowych.

W książce:

  • koncepcja lejków sprzedażowych i jej znaczenie w nowoczesnym marketingu
  • siedem tajników tworzenia grupy swoich idealnych klientów
  • osiem tajników wypełniania lejków sprzedażowych
  • pięć tajników hakowania wzrostu sprzedaży
  • tajemnice ruchu w sieciach reklamowych: Facebook, Google, YouTube, Instagram

O tych sposobach nie mówi się głośno!

Dostępność: Dostęny

Wysyłka w: 24 godziny

Cena:

67,00 zł

zawiera 5% VAT, bez kosztów dostawy
EGZ.

Podstawy zarządzania jakością. 2022

Podstawy zarządzania jakością. 2022
Podstawy zarządzania jakością. 2022

Podstawy zarządzania jakością. 2022

Książka przedstawia teoretyczne podstawy zarządzania jakością w ujęciu zarządzania operacyjnego. Przedstawia zagadnienia teorii jakości, systemów jakości, ekonomiki jakości oraz metod wspomagających zarządzanie jakością i jego doskonalenie. Odbiorcami książki są nie tylko studenci uczelni wyższych, ale także słuchacze studiów podyplomowych i doktoranci zainteresowani problematyką współczesnego zarządzania jakością.

Dostępność: Dostęny

Wysyłka w: 24 godziny

Cena:

36,00 zł

zawiera 5% VAT, bez kosztów dostawy
EGZ.

Reguła 80/20. Zasada, która odmienia świat

Reguła 80/20. Zasada, która odmienia świat
Reguła 80/20. Zasada, która odmienia świat

To jubileuszowa edycja bestsellerowego poradnika, docenionego przez miliony efektywnych ludzi z całego świata. Z okazji dwudziestej rocznicy pierwszego wydania książka została poprawiona i uzupełniona o cztery nowe rozdziały omawiające czerpanie korzyści z rosnącej popularności sieci, sterowanie własnym życiem dzięki łączności ze swoją podświadomością oraz pięć fundamentalnych zasad sukcesu. Dzięki temu przewodnikowi dowiesz się, jak wykorzystać zasadę 80/20 we wszystkich aspektach życia. Nauczysz się koncentracji na najważniejszych 20% przyczyn i zaczniesz osiągać dużo więcej: szybciej przy mniejszym wysiłku. W efekcie będziesz żyć szczęśliwiej, radośniej, poczujesz się wolny i spełniony. Tak właśnie działa słynna zasada 80/20!

Dostępność: Dostęny

Wysyłka w: 24 godziny

Cena:

59,00 zł

zawiera 5% VAT, bez kosztów dostawy
EGZ.

Rozszyfruj klienta. Sprzedawaj więcej

Rozszyfruj klienta. Sprzedawaj więcej
Rozszyfruj klienta. Sprzedawaj więcej
Opis książki: Rozszyfruj klienta. Sprzedawaj więcej

Sprzedawaj więcej. Szybciej. Łatwiej

Czy wiesz, jak przebiega ścieżka zakupowa? Zaczyna się od rozpoznania potrzeby, potem następuje faza poszukiwania informacji i porównywania ofert, wreszcie dochodzi do zakupu. To jednak nie koniec. Jeśli towar lub usługa spełniły oczekiwania klienta, sięgnie po nie ponownie. Jeśli nie ― odrzuci je, gdy znów pojawi się potrzeba uzupełnienia zapasów lub skorzystania z usługi. Ten schemat, oddający proces podejmowania decyzji przez konsumentów, działa właściwie w wypadku każdego człowieka i w odniesieniu do dowolnego zakupu ― po prostu jest uniwersalny.

Najlepsi handlowcy doskonale wiedzą, że aby osiągać maksymalne wyniki sprzedażowe, muszą się zaopatrzyć w narzędzia, które pozwolą im zadbać o klienta na każdym z pięciu etapów procesu decyzyjnego. Możesz mieć te techniki od ręki i w komplecie ― w tej książce bowiem znajdziesz zestaw gotowych narzędzi handlowych, które pomogą Ci zwrócić uwagę klienta, przekonać go do zakupu i zmienić w ambasadora marki. Zastosuj techniki opisane w tym poradniku, a klient nie tylko wybierze właśnie Twoją ofertę i wróci z kolejną potrzebą, ale też przyprowadzi ze sobą kolejnych zainteresowanych

O autorze książki

Łukasz Hodorowicz ― marketingowiec związany z portalem sprawny.marketing. Prowadzi podcast Marketing z głową, współpracuje także z różnymi firmami i portalami jako bloger. Jest zarówno praktykiem, jak i teoretykiem marketingu. 

 

Dostępność: Dostęny

Wysyłka w: 24 godziny

Cena:

59,00 zł

zawiera 5% VAT, bez kosztów dostawy
EGZ.
Newsletter
Podaj swój adres e-mail, jeżeli chcesz otrzymywać informacje o nowościach i promocjach.
do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl