Opcje przeglądania
Producent
Cena
  • od
    do

Biznes, Ekonomia, Finanse

Czas to pieniądz. Jak oszczędzać czas i pieniądze...

Czas to pieniądz. Jak oszczędzać czas i pieniądze...
Czas to pieniądz. Jak oszczędzać czas i pieniądze...

brak opisu

Dostępność: brak towaru

Cena:

29,00 zł

zawiera 5% VAT, bez kosztów dostawy

Cena netto: 27,62 zł

Growth Hacker Marketing. O przyszłości PR, marketingu i reklamy.

Growth Hacker Marketing. O przyszłości PR, marketingu i reklamy.
Growth Hacker Marketing. O przyszłości PR, marketingu i reklamy.

Stwórz samoczynną maszynę marketingową!

  • Dopasowanie produktu do rynku, czyli co jest potrzebne Twoim klientom
  • Odpowiedni dobór narzędzi, czyli jak przekazać najważniejszy komunikat
  • Odkrywanie zalet wirusowości, czyli w jaki sposób wykorzystać efekt skali

Kim, u diabła, jest growth hacker?

Dostępność: brak towaru

Cena:

21,00 zł

zawiera 5% VAT, bez kosztów dostawy

Cena netto: 20,00 zł

Perswazyjny telemarketing. 50 narzędzi sprzedaży i obsługi klienta przez telefon do zastosowania od zaraz .

Perswazyjny telemarketing. 50 narzędzi sprzedaży i obsługi klienta przez telefon do zastosowania od zaraz .
Perswazyjny telemarketing. 50 narzędzi sprzedaży i obsługi klienta przez telefon do zastosowania od zaraz .

Pracujesz jako sprzedawca, konsultant lub doradca klienta? Obsługujesz help desk albo infolinię? A może jesteś asystentką działu? Nawet jeśli tylko przez chwilę rozmawiasz z klientami przez telefon, stajesz się "telemarketerem". W żaden sposób nie pomniejsza to wagi Twojej pracy. Wręcz przeciwnie – wyposaża Cię w cały oręż wypracowanych i przetestowanych sposobów zarządzania klientami – zarządzania ich emocjami, bo biznesowe rozmowy telefoniczne polegają na zarządzaniu emocjami Twoich rozmówców.

Dzięki tej książce dowiesz się co robić, gdy klient mówi, że kupuje u konkurencji; co robić, gdy klient twierdzi, że Twoje produkty są drogie; co robić, gdy klient nie rozumie, co do niego mówisz; co robić, gdy odbierasz telefon za kolegę; co robić, gdy klient zaczyna Ci ubliżać. To są szczególne momenty rozmów telefonicznych, w których możesz olśnić klienta… i możesz go też zdenerwować. Możesz elegancko załatwić sprawę i poczuć się jak mistrz sprzedaży albo mistrz obsługi klienta... możesz też załamać się psychicznie na resztę dnia.

 

Dostępność: brak towaru

Cena:

19,00 zł

zawiera 5% VAT, bez kosztów dostawy

Cena netto: 18,10 zł

Niskobudżetowy startup. Zyskowny biznes i życie bez frustracji.

Niskobudżetowy startup. Zyskowny biznes i życie bez frustracji.
Niskobudżetowy startup. Zyskowny biznes i życie bez frustracji.

Masz dość harowania na czyjś rachunek? Czujesz, że Twoja praca wysysa z Ciebie ostatnie soki? A może Twoim marzeniem jest prowadzenie własnej firmy i poczucie wolności, które daje taka praca? To świetnie!

Bez względu na to, ile masz pieniędzy — masz ich wystarczająco dużo. Tak jak w przypadku podróżowania, rozpoczynanie działalności gospodarczej na własną rękę lepiej wychodzi tym, którzy nie mają zbyt wiele. Będziesz bowiem zmuszony do improwizowania, wdrażania kreatywnych rozwiązań i twardego stąpania po ziemi. To Twoja prawdziwa wartość i pierwszy krok do sukcesu.

Ta książka stanie się Twoim najlepszym kumplem, doradcą i mistrzem w ciągu nadchodzących miesięcy. Znajdziesz tu mnóstwo praktycznych wskazówek na temat samodzielnego zapewniania sobie środków do życia, dokładne dane finansowe dotyczące kapitału początkowego i inne cenne informacje od przedsiębiorców, którzy już odnieśli sukces „na swoim”. Dowiedz się, w jaki sposób można prowadzić życie pełne przygód i jednocześnie mieć poczucie spełnienia, a także zapewnić sobie przyzwoite zarobki. Ten poradnik Cię do tego zainspiruje.

Po lekturze tej książki będziesz gotów na założenie własnego biznesu. Stwórz własny biznesplan i zacznij działać! 

Dostępność: brak towaru

Cena:

39,00 zł

zawiera 5% VAT, bez kosztów dostawy

Cena netto: 37,14 zł

O co zapytasz człowieka w lustrze?, Pytania które czynią przywódcę.

O co zapytasz człowieka w lustrze?, Pytania które czynią przywódcę.
O co zapytasz człowieka w lustrze?, Pytania które czynią przywódcę.

brak opisu

Dostępność: brak towaru

Cena:

19,00 zł

zawiera 5% VAT, bez kosztów dostawy

Cena netto: 18,10 zł

Struktura gospodarki. Systemy ekonomiczne i ich sektory

Struktura gospodarki. Systemy ekonomiczne i ich sektory
Struktura gospodarki. Systemy ekonomiczne i ich sektory
Kierunek: Zarządzanie, Inżynieria Produkcji
Kierunek: Dla różnych kierunków studiów
Wydział: Wydział Zarządzania
Tematyka pracy naukowej:

Struktura gospodarki. Systemy ekonomiczne i ich sektory

Dostępność: Dostęny

Wysyłka w: 24 godziny

Cena:

32,00 zł

zawiera 5% VAT, bez kosztów dostawy

Cena netto: 30,48 zł

EGZ.

Lojalność konsumenta. Jak budować trwałe relacje z klientem.

Lojalność konsumenta. Jak budować trwałe relacje z klientem.
Lojalność konsumenta. Jak budować trwałe relacje z klientem.

Niezwykła publikacja, która powstała w relacji autora z czytelnikami! Wszystkie treści były w trakcie pisania konsultowane z grupą około stu osób. Autor uwzględnił ich uwagi i odpowiedział na ich pytania w swojej książce.

Klient lojalny, klient nielojalny…

Budowanie marki, wobec której konsumenci będą lojalni po prostu dlatego, że to właśnie ONA - ich ukochana marka - jest trudne i czasochłonne. Wymaga też konsekwencji planowania i działania. Jednak to wszystko bardzo się opłaca. Cena, jakość, dostępność oferty schodzą na dalszy plan wobec przyjemności płynącej z faktu korzystania z tego właśnie produktu czy tej usługi. Właściciel takiej marki może zawsze liczyć na jej wyznawców. Staje się odporny na spadki koniunktury, nowe mody, dumpingowe ceny. Musi oczywiście nadal szukać nowych odbiorców swojej oferty, jednak ma do pomocy dotychczasowych klientów, reklamujących ukochany brand wśród przyjaciół.

Maciej Tesławski napisał książkę kompleksową. Zaczyna od samego pojęcia marketingu, wyjaśnia, czym naprawdę jest marketing relacji oraz na czym polega miks marketingowy nastawiony na lojalność. Następnie pokazuje, że czasami miłość do marki nie ma znaczenia, ponieważ w pewnych sytuacjach i wobec pewnych klientów liczą się jedynie twarde fakty - dotyczy to przede wszystkim oferty B2B. Szeroko omawia ideę programów lojalnościowych, formułuje dekalog programu lojalnościowego, zasady identyfikacji uczestników programu, sposoby komunikacji z nimi oraz nagradzania lojalności. Pracuje na przykładach. Wszystko to czyni zgodnie z ideą marketingu relacji, czyli w porozumieniu z grupą około stu czytelników, recenzujących kolejne rozdziały jego książki w trakcie pisania!

Maciej Tesławski od lat piętnuje w swoich publikacjach działania quasi-lojalnościowe. W piętnowaniu tym jest stanowczy i konsekwentny. Wynikiem tej konsekwencji jest również ta książka, której lekturę polecam Wszystkim osobom poszukującym marketingowych inspiracji. Lojalność konsumentów to dziś jedno z kluczowych wyzwań coraz bardziej dojrzałych i nasyconych rynków. Tworzenie i utrzymywanie prawdziwej więzi z klientami wymaga nie tylko wyrafinowanych narzędzi, ale także pogłębionej wiedzy i refleksji – na czym ta więź właściwie ma polegać? Tzw. lojalność behawioralna, którą warunkują sztucznie tworzone bariery, zachęty i wyrabiane nawyki to zbyt mało by kształtować trwałe relacje. Zupełnie innym rodzajem więzi jest ta oparta na zrozumieniu, wzajemnej akceptacji, wspólnych przeżyciach i doświadczeniu. Książka Maćka traktuję jako znakomitą bazę wyjściową do dalszej refleksji na temat lojalności konsumentów. Z niecierpliwością czekam też na kolejną!

Dostępność: brak towaru

Cena:

29,00 zł

zawiera 5% VAT, bez kosztów dostawy

Cena netto: 27,62 zł

PRo-MOC-ja. Reklama i public relations w małej firmie.

PRo-MOC-ja. Reklama i public relations w małej firmie.
PRo-MOC-ja. Reklama i public relations w małej firmie.

Wypromuj się albo zgiń!

Na początku napiszmy to bardzo wyraźnie, dużymi literami: MAŁA FIRMA MUSI SIĘ PROMOWAĆ! - jeśli kiedyś chce być dużą firmą, jeśli ma pomnażać zyski, jeśli w ogóle zamierza przetrwać na rynku. Wyjątek jest jeden: gdy firma ma tylko jednego, pewnego odbiorcę swoich towarów czy usług i nie chce szukać kolejnych. W każdej innej sytuacji jest to konieczne. Jednak promowanie małej firmy, jeśli ma być skuteczną inwestycją, nie zaś niepotrzebnym kosztem, powinno przebiegać nieco inaczej niż promowanie dużej korporacji.

Marcin Pietraszek wie, o czym pisze, ponieważ sam prowadzi firmę, która świadczy usługi z zakresu public relations małym przedsiębiorstwom. Postanowił podzielić się swoją wiedzą, bo, jak słusznie zauważył, na rynku jest wiele poradników z dziedziny marketingu i promocji, tyle że skierowanych do firm przynajmniej średnich, które mają budżety, sztaby ludzi, rozmach i zasięg. Brakuje porad dla kogoś takiego jak Ty - właściciela niewielkiego biznesu, który sam zajmuje się jego promowaniem albo w pełni nadzoruje ten proces.

Z tej pełnej konkretów książki dowiesz się m.in.:

  • jakie mity krążą wokół promocji niewielkich firm,
  • co robić, a co sobie odpuścić,
  • jak promować firmę tradycyjną, a jak e-biznes.

Przekonasz się także, że stare metody nadal działają, a nowe można wspaniale zaprząc do pracy na Twoją rzecz.

A wszystko to z turbodoładowaniem efektu synergii…

Dostępność: brak towaru

Cena:

19,00 zł

zawiera 5% VAT, bez kosztów dostawy

Cena netto: 18,10 zł

To twoja firma. 12 kroków do sukcesu

To twoja firma. 12 kroków do sukcesu
To twoja firma. 12 kroków do sukcesu

brak opisu

Dostępność: brak towaru

Cena:

19,00 zł

zawiera 5% VAT, bez kosztów dostawy

Cena netto: 18,10 zł

Auto promocja. Pokaż na co cię stać szefowi, podwładnym, klientom.

Auto promocja. Pokaż na co cię stać szefowi, podwładnym, klientom.
Auto promocja. Pokaż na co cię stać szefowi, podwładnym, klientom.

Budowanie upragnionego wizerunku, sprawne komunikowanie się z otoczeniem, zdobywanie szacunku i sympatii, gładkie radzenie sobie w sytuacjach kryzysowych - tym wszystkim zajmują się na co dzień specjaliści do spraw public relations. Zarządzają reputacją. Produktu, firmy, projektu? Tak, to też. Ale najważniejszym klientem jesteś właśnie Ty!

Ty stanowisz swoją osobistą, wyjątkową markę. Niepowtarzalną, choć zmuszoną stawić czoło konkurencji. Wchodzisz na rynek pracy albo całkowicie zmieniasz zawód? Usiłujesz zapewnić sobie awans albo pozyskać nowego klienta? A może pragniesz rozwijać własną firmę? Bez względu na swoje cele, korzystanie z podstawowych zasad public relations pomoże Ci stworzyć indywidualną markę, poszerzyć sieć kontaktów, ustawić się w pozycji eksperta, a ostatecznie odnieść sukces. W dzisiejszym świecie, w którym wizerunek to rzecz nadrzędna, jeszcze bardziej liczy się to, żeby w miejscu pracy stać się własnym PR-owcem, orędownikiem i poplecznikiem.

Promowanie tego, co w Tobie wyjątkowe, nigdy wcześniej nie było aż tak istotne!

  • Zadbaj o płynną komunikację, zarówno interpersonalną, jak i internetową.
  • Bądź nieustraszony. Jeśli nie spytasz, nigdy niczego się nie dowiesz.
  • Bądź proaktywny i naucz się reagować.
  • Graj zespołowo. PR, podobnie jak inne branże, polega na współpracy.
  • Zwracaj uwagę na to, co się dzieje wokół Ciebie, i czerp z tego wiedzę i inspirację.
  • Bądź specjalistą. Odrób swoje zadanie domowe, ale ufaj również swojemu instynktowi.
  • Znajdź równowagę pomiędzy kreatywnością i strategią.
  • Upadaj do przodu. Ucz się na błędach i nie biczuj się, kiedy je popełniasz.
  • Kochaj to, co robisz, i miej do tego przekonanie.
  • Próbuj wszystkiego i bądź otwarty na nowe odkrycia i sposoby działania.

Dostępność: brak towaru

Cena:

29,00 zł

zawiera 5% VAT, bez kosztów dostawy

Cena netto: 27,62 zł

Practical Meetings and Conferen des A Guide for Professionals.

Practical Meetings and Conferen des A Guide for Professionals.
Practical Meetings and Conferen des A Guide for Professionals.

Książka stanowi uzupełnienie wydanej w 2014 r. bestsellerowej publikacji Active English at Work tych samych autorów. 

Practical Meetings and Conferences: Guide for Professionals to praktyczne narzędzie komunikowania się specjalistów z różnych dziedzin za pomocą międzynarodowego języka roboczego (working language), jakim jest angielski w dzisiejszym zglobalizowanym świecie. 

Słownik umożliwia profesjonalną, skuteczną współpracę przedstawicielom nauk humanistycznych, ścisłych, przyrodniczych i technicznych, świata biznesu, gospodarki, polityki, administracji, dyplomacji, tłumaczy, wykładowców, przedstawicieli biur podróży i wielu innych specjalistów. 

Dodano liczne terminy i zwroty z zakresu: edukacji, prawa, struktur i procedur parlamentarnych, organizacji międzynarodowych, Unii Europejskiej i ONZ. 

Książka jest unikatową, nowoczesną publikacją i zawiera ok. 200,000 wyrazów.

Piotr Domański studiował w Warszawie, Southampton i Edynburgu, a praktykę językową odbywał w Wielkiej Brytanii, USA i Kanadzie. Z wykształcenia jest ekonomistą, lingwistą, pedagogiem i tłumaczem literatury naukowo-technicznej. Ponadto jest autorem ogólnopolskich programów nauczania, słowników ogólnych i specjalistycznych oraz skryptów akademickich. 

Książki językowe autorstwa Piotra Domańskiego są adresowane do wszystkich czytelników mających kontakt z językiem angielskim, a w szczególności do studentów i absolwentów wyższych uczelni, przedstawicieli świata nauki i techniki oraz osób pracujących w biznesie. 

W swoim bogatym dorobku autorskim Piotr Domański ma m.in. następujące książki: English in Science and Technology, Naukowo-techniczny słownik frazeologiczny angielsko-polski i polsko-angielski z wymową, Nowy słownik idiomów angielsko-polski, Sztuka tłumaczenia tekstów angielskich, Słownik tematyczny angielsko-polski, Praktyczny słownik angielsko-polski i polsko-angielski (z idiomami), (Sejmowy) Słownik organizacyjno-konferencyjny angielsko-polski i polsko-angielski.

Dostępność: brak towaru

Cena:

59,90 zł

zawiera 5% VAT, bez kosztów dostawy

Cena netto: 57,05 zł

Przestań gadać, zacznij działać. Kopniak w tyłek, w 6 częściach.

Przestań gadać, zacznij działać. Kopniak w tyłek, w 6 częściach.
Przestań gadać, zacznij działać. Kopniak w tyłek, w 6 częściach.

Lubisz rozsiąść się na kanapie i snuć marzenia o sukcesie? Rozmyślać, co by było, gdyby Twoje życie potoczyło się inaczej? Albo opowiadać, ile mógłbyś osiągnąć? Jeżeli istnieje coś, co bardzo chcesz zrobić, ale obawiasz się, że Ci się nie uda, wówczas możesz zrobić tylko jedno — wziąć tyłek w troki i działać! Coś Cię powstrzymuje? Kolejne wymówki? To Twój czas. TU i TERAZ.

Ta książka nada Twojemu życiu nowy kierunek i pokaże radość z przejmowania kontroli. Jest przeznaczona nie tylko dla osób przedsiębiorczych biznesowo, ale przedsiębiorczych w ogóle. Rady otwierające oczy, inspirujące wskazówki, nieszablonowe pomysły i porywające opowieści pomogą Ci przekształcić Twoje marzenia w rzeczywistość, porwą do działania, pokażą drogę, która niecierpliwie czeka, byś na nią wkroczył. Własna firma? Awans w korporacji? Twoje nazwisko na okładce bestsellera? Biegun północny?

Przestań marzyć. Zacznij działać!

 
 

Dostępność: brak towaru

Cena:

29,00 zł

zawiera 5% VAT, bez kosztów dostawy

Cena netto: 27,62 zł

Złoto.

Złoto.
Złoto.

Książka Matthew Harta, którą trzymasz, Drogi Czytelniku, w rękach - to prawdziwe zjawisko na rynku. Nikt dziś nie pisze w taki sposób. Autor z niespotykaną lekkością przedstawia w niej światy odległe w czasie i przestrzeni, zszywając swoją historię jak patchwork z opowieści o imperiach zaginionych w mrokach niepamięci, o współczesnych arenach bezwzględnych rozgrywek politycznych w najpotężniejszych ekonomicznie mocarstwach, o prezydentach zmieniających porządek rzeczy i nędzarzach, którzy za kilka dolarów zjeżdżają w głąb ziemi do pracy w kopalniach. Hart przybliża nam również życiorys pewnego amerykańskiego bogacza - przedsiębiorcy żydowskiego pochodzenia, nie ograniczając się jedynie do epizodu budowania jego fortuny, kreowania marek i spektakularnych bankructw, ale również poświęcając uwagę jego młodości spędzonej

Dostępność: brak towaru

Cena:

59,00 zł

zawiera 5% VAT, bez kosztów dostawy

Cena netto: 56,19 zł

Wędrówki z Gandalfem, sprzedaż.

Wędrówki z Gandalfem, sprzedaż.
Wędrówki z Gandalfem, sprzedaż.

Wędrówki z Gandalfem. Sprzedaż to inspirująca i motywująca historia handlowca napisana przez znanego amerykańskiego szkoleniowca Briana Tracy oraz polskiego dziennikarza, coacha i trenera Roberta Kozaka. Ta książka z gatunku business fiction (którego wybitnymi reprezentantami są takie bestsellery jak Kto zabrał mój ser? Oraz Jednominutowy Menedżer) przeznaczona jest dla osób zarządzających sprzedażą, coachów, sprzedawców i osób zainteresowanych rozwojem osobistym.

Niniejsza książka jest pierwszą z serii opowieści biznesowych poświęconych różnym aspektom biznesu. Bohaterem historii jest Tom Spencer, który zostaje zatrudniony w dziale sprzedaży firmy FSNS. W pierwszych dniach pracy spotyka w firmie mentora Sama Portlanda, dzięki któremu rozwija się w roli sprzedawcy. Sam rozmawia z Tomem o jego wyzwaniach i udziela mu wskazówek dotyczących różnych aspektów sprzedaży, radzenia sobie z kryzysami i osobistym rozwojem.
Przeżywając z bohaterem jego porażki i sukcesy, wzloty i upadki, niejednokrotnie odnajdziesz w tych sytuacjach siebie. Pozwoli ci to dużo efektywniej zastosować w praktyce zawarte tutaj porady dotyczące sposobów osiągania wyjątkowych rezultatów w sprzedaży.
Aby szybko przypomnieć sobie najważniejsze wskazówki, wystarczy zajrzeć do zamieszczonego na końcu książki „Skryptu dla sprzedawców”. Książkę uzupełnia test osobowości, dzięki któremu będziesz mógł poznać swoje własne preferencje i temperament.

Dostępność: brak towaru

Cena:

39,90 zł

zawiera 5% VAT, bez kosztów dostawy

Cena netto: 38,00 zł

Machiavelli w Brukseli.Sztuka l obbingu w Unii Europejskiej.

Machiavelli w Brukseli.Sztuka l obbingu w Unii Europejskiej.
Machiavelli w Brukseli.Sztuka l obbingu w Unii Europejskiej.
Od chwili wejścia Polski do Unii Europejskiej przygotowanie polskich środowisk biznesowych, politycznych i administracyjnych do wywierania wpływu na procesy decyzyjne UE jest sprawą najwyżej wagi. Prof. Rinus van Schendelen, autor prezenowanej publikacji, należy do grupy specjalistów od lobbyingu cenionych najwyżej na rynku europejskim. Od wielu lat szuka zastosowań wiedzy akademickiej w praktyce - jest trenerem i doświadczonym konsltantem w dziedzinie lobbyingu gospodarczego i politycznego. W swojej książce ujawnia, kto powinien być adresatem działań lobbystycznych, jaki powinien być kształt tych działań oraz jakich argumentów należy używać dla osiągnięcia zamierzonego rezultatu.
 

Dostępność: brak towaru

Cena:

26,70 zł

zawiera 5% VAT, bez kosztów dostawy

Cena netto: 25,43 zł

Osiągnij zdolność finansową w p rosty i sprawdzony sposób.

Osiągnij zdolność finansową w p rosty i sprawdzony sposób.
Osiągnij zdolność finansową w p rosty i sprawdzony sposób.

Z książki dowiesz się:
- jak w prosty sposób wykorzystać rynki finansowe do pomnażania pieniędzy;
- ile należy inwestować, by osiągnąć wolność finansową i stać się rentierem;
- co powinno być pierwszą inwestycją ludzi budujących wolność finansową;
- gdzie inwestować, aby jak najszybciej osiągnąć swoje cele (wolność finansową, dochód pasywny, wysoką emeryturę, posag dla dzieci, nowy dom itp.).
"Marcin porusza według mnie jedną z najważniejszych kwestii, która jest jednak rzadko omawiana w świecie finansów: dobrego przygotowania się do inwestowania swoich pieniędzy i zrozumienia, na czym polega dana inwestycja. Skrót DPI - Dobrze Przygotowany Inwestor, którego Marcin używa w tej książce, jest strzałem w dziesiątkę. Mogę z całą odpowiedzialnością powiedzieć, że inwestorów są setki tysięcy, ale Dobrze Przygotowanych - niewielu. Jestem pewien, że książka Marcina przyczyni się do zmiany tego niekorzystnego trendu. Należy pamiętać, że inwestowanie, a także edukacja finansowa to proces. Dlatego szczerze polecam tę książkę jako ważny element procesu edukacji finansowej każdego czytelnika, którego celem jest bogacenie się oraz osiągnięcie wolności finansowej".
Marek Kozubski
trener Szkoły Inwestorów

Dostępność: Dostęny

Wysyłka w: 24 godziny

Cena:

29,00 zł

zawiera 5% VAT, bez kosztów dostawy

Cena netto: 27,62 zł

EGZ.
Newsletter
Podaj swój adres e-mail, jeżeli chcesz otrzymywać informacje o nowościach i promocjach.
Submit
do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl