Programowanie

Programowanie w języku Delphi

Programowanie w języku Delphi
Programowanie w języku Delphi

Poznaj najlepsze techniki pisania kodu w Delphi!

  • Klasy generyczne, metody anonimowe i atrybuty — nowe funkcjonalności języka Delphi
  • Testy jednostkowe, poprawianie jakości kodu i wykorzystanie platformy izolacyjnej
  • Wstrzykiwanie zależności a tworzenie czytelnego, luźno sprzężonego i łatwego do testowania kodu


Wbrew pozorom na świecie pracuje bardzo wielu programistów posługujących się językiem Delphi. Sęk w tym, że większość z nich nie ma pojęcia o niezwykłych i użytecznych funkcjonalnościach dostępnych w nowszych wersjach tego języka oraz nie umie zastosować tych narzędzi we własnej pracy. Jeśli czujesz, że i Ty zaliczasz się do tego grona, a brak umiejętności sprawia, że nie możesz rozwinąć skrzydeł, ta książka jest dla Ciebie. Są w niej opisane niezwykle przydatne narzędzia oraz sytuacje, w których te narzędzia sprawdzają się szczególnie dobrze, a także kilka ogólnie dostępnych platform.

W gruncie rzeczy ta książka jest poświęcona wyłącznie tworzeniu nowego, dobrego kodu w języku Delphi. Nie znajdziesz w niej nic o projektowaniu okienek, języku VCL ani platformie FMX, ale jeśli chcesz się dowiedzieć więcej o kodowaniu interfejsów zamiast implementacji, o właściwych sposobach korzystania z wyjątków i o ich obsłudze, o testowaniu i poprawianiu kodu, o zastosowaniu platformy Spring for Delphi do lepszego zarządzania kolekcjami danych albo o uzyskiwaniu wglądu w kod podczas jego wykonywania za pomocą nowego, potężnego narzędzia RTTI, z pewnością niniejsza publikacja Cię zachwyci.

  • Wyjątki i ich obsługa
  • Interfejsy i typy generyczne
  • Metody anonimowe
  • Kolekcje i enumeratory w Delphi
  • Interfejs IEnumerable
  • Informacje RTTI i atrybuty
  • Klasa TVirtualInterface
  • Wstrzykiwanie zależności
  • Testy jednostkowe
  • Testy z użyciem platformy izolacyjnej

Wykorzystaj w pełni moc i elegancję Delphi!

Dostępność: brak towaru

Cena:

19,50 zł

zawiera 5% VAT, bez kosztów dostawy

Cena netto: 18,57 zł

HTML5. Tworzenie gier.

HTML5. Tworzenie gier.
HTML5. Tworzenie gier.

Możliwości nowej odsłony języka HTML są nieprawdopodobne. Jego potencjał można wykorzystać do tworzenia atrakcyjnych stron WWW, funkcjonalnych aplikacji oraz… gier! Ten język świetnie sprawdza się nawet w takiej roli. WebGL, JavaScript oraz CSS3 pozwolą Ci rozwinąć skrzydła. Już dziś możesz podjąć wyzwanie i wraz z autorem tej wspaniałej książki stworzyć swoją pierwszą grę!

"HTML5. Tworzenie gier" napisano w przeświadczeniu, że książka pomoże Ci przenieść Twoje umiejętności tworzenia stron w świat projektowania gier komputerowych. Nie ma znaczenia, czy jesteś projektantem witryn, który pragnie spróbować swoich sił w nowej dziedzinie, twórcą aplikacji Flash, zainteresowanym nową technologią, czy przyświeca Ci całkowicie inny cel. Książka pokaże Ci, jak użyć dobrze znanych narzędzi, by przebyć przepaść dzielącą tradycyjne witryny od ekscytujących gier. W trakcie lektury poznasz elementy składowe gry oraz charakterystykę urządzeń mobilnych. Zorientujesz się, jakie są kolejne etapy procesu wytwarzania nowej aplikacji. Nauczysz się tworzyć wielowątkowe rozwiązania dzięki technologii Web Workers oraz rysować atrakcyjne elementy graficzne przy użyciu elementu canvas. Z kolejnych rozdziałów dowiesz się, jak oprogramować sterowanie ruchem oraz jak przygotować efekty dźwiękowe dla Twojej gry, a potem poznasz tajniki tworzenia grafiki 3D oraz przechowywania danych lokalnie w przeglądarce użytkownika. Książka ta w sposób kompleksowy podchodzi do tematu tworzenia gier w języku HTML5. Jeżeli masz choć trochę zapału, dzięki niej z pewnością osiągniesz cel!

Dostępność: brak towaru

Cena:

29,50 zł

zawiera 5% VAT, bez kosztów dostawy

Cena netto: 28,10 zł

UXUI. Design Zoptymalizowany. Manual Book

UXUI. Design Zoptymalizowany. Manual Book
UXUI. Design Zoptymalizowany. Manual Book

Poznaj najlepsze praktyki projektowania, aby Twoje aplikacje mogły podbijać świat!

Czy wiesz, że projektowanie skutecznych produktów cyfrowych, takich jak aplikacje, strony czy systemy, to znacznie więcej niż nadanie im ładnego wyglądu? O ich sukcesie przesądza równowaga między użytecznością, zaspokajaniem potrzeb użytkownika a szatą graficzną. Jeśli chcesz się dowiedzieć, jak prawidłowo definiować funkcje takich produktów, jak dobrze je zaprojektować i prowadzić badania jakościowe z użytkownikami — koniecznie sięgnij po ten niezwykle użyteczny zestaw książek, złożony z podręcznika i ćwiczeń. To jedyna taka publikacja na rynku, pozwalająca na przekrojowe doświadczanie wiedzy, w którym teoria przenika się z praktyką UXUI, co daje możliwość dogłębnego zrozumienia zagadnień i trafnego stosowania rozwiązań.

Bez względu na to, czy zakładasz startup, pracujesz w korporacji, czy chcesz zawodowo zajmować się User Experience lub User Interface Design — zacznij od stabilnych fundamentów, na których zbudujesz wyjątkowe aplikacje! Podręcznik wprowadzi Cię w świat efektywnego i świadomego projektowania. Wskaże najważniejsze praktyki, dzięki którym Twoje projekty będą intuicyjne i zachwycą użytkowników. Manual Book to mnóstwo praktycznej wiedzy, najistotniejszych zagadnień technicznych, wskazówek projektowych oraz instrukcje do ćwiczeń, które będziesz realizować za pomocą Workshop Booka.

Dostępność: Dostęny

Wysyłka w: 24 godziny

Cena:

59,00 zł

zawiera 5% VAT, bez kosztów dostawy

Cena netto: 56,19 zł

EGZ.

Baw się kodem. Twoja własna strona WWW

Baw się kodem.  Twoja własna strona WWW
Baw się kodem. Twoja własna strona WWW

CoderDojo jest fantastycznym miejscem, gdzie młodzi ludzie mogą rozwijać pasję kodowania, spotykać się z podobnymi sobie zapaleńcami, uczyć się nowych rzeczy i świetnie spędzać czas z komputerami. Kluby CoderDojo powstają w wielu miejscach na świecie, również w Polsce. Jeśli masz możliwość, koniecznie spróbuj wziąć udział w zajęciach albo po prostu załóż i poprowadź swoje własne Dojo. Ponieważ będzie mniejsze niż CoderDojo, nazwij je Dojo Nano. W Dojo Nano można robić wiele ciekawych rzeczy związanych z programowaniem i komputerami, na przykład napisać własną, najprawdziwszą stronę internetową!

Dzięki tej książce poznasz Nanonautów, którzy założyli własne Dojo Nano. Nanonauci postanowili napisać stronę internetową dla swojego zespołu muzycznego. W książce dokładnie opisano, w jaki sposób się do tego zabrali i jak budowali poszczególne części serwisu. Dzięki tym wskazówkom możesz stworzyć własną stronę i przy okazji nauczyć się programować w językach HTML i JavaScript, a oprócz tego dowiesz się, do czego służą arkusze CSS i jak się je stosuje. Twoja strona będzie zawierała wszystkie potrzebne elementy: odsyłacze do innych zasobów sieci, menu, podstrony, mapę i filmiki z YouTube. Sprawisz również, że będzie można ją oglądać zarówno na ekranie komputera, jak i na smartfonie. Dowiesz się też, w jaki sposób opublikować swoje dzieło w internecie - aby wszyscy mogli je obejrzeć!

W tej książce:

  • podstawowe zasady projektowania stron internetowych
  • gruntowne podstawy HTML, JavaScriptu i CSS
  • wykorzystanie poznanych technologii do budowania strony
  • zapewnienie responsywności oraz formatowanie poszczególnych składników strony
  • publikowanie strony w internecie

POMYSŁY + PRZYJACIELE = KOD

Dostępność: brak towaru

Cena:

24,90 zł

zawiera 5% VAT, bez kosztów dostawy

Cena netto: 23,71 zł

Baw się kodem. Twoja własna gra

Baw się kodem. Twoja własna gra
Baw się kodem. Twoja własna gra

W klubie CoderDojo młodzi ludzie rozwijają pasję programowania, spotykają się z podobnymi sobie zapaleńcami, aby uczyć się nowych rzeczy i wspólnie, pod opieką mentora, realizować niesamowite projekty. Kluby CoderDojo powstają w wielu miejscach na świecie, również w Polsce. Jeśli masz możliwość, koniecznie weź udział w zajęciach. Możesz też po prostu założyć i poprowadzić własne Dojo. Jako że będzie mniejsze niż CoderDojo, nazwij je Dojo Nano. W Dojo Nano można razem z przyjaciółmi robić wiele ciekawych rzeczy związanych z programowaniem i komputerami, na przykład napisać własną, najprawdziwszą grę!

W poprzednim tomie Nanonauci, którzy założyli własne Dojo Nano, wymyślili i napisali stronę internetową. Teraz przyszedł czas na grę. Będzie to prosta gra działająca w przeglądarce internetowej. Do kodowania posłuży Ci świetny język JavaScript, którym posługują się najlepsi programiści! W książce znajdziesz dokładne wyjaśnienie, jak przygotować komputer do pracy, do czego służą poszczególne części kodu i w jaki sposób rozwiązywać problemy. Stworzysz specjalny świat i takie zjawiska jak grawitacja. Dowiesz się, jak rysować i animować postaci w grze: będą biegać, skakać i zderzać się z robotami. Oczywiście, zaprogramujesz również punktację i "utratę części zdrowia" po kolizji gracza z robotem. Szybko zauważysz, że grę można rozwijać i uzupełniać o nowe elementy - jeśli tylko tego zapragniesz!

Dostępność: brak towaru

Cena:

24,90 zł

zawiera 5% VAT, bez kosztów dostawy

Cena netto: 23,71 zł

Ethereum dla zaawansowanych. Tworzenie inteligentnych kontraktów i aplikacji zdecentralizowanych

Ethereum dla zaawansowanych. Tworzenie inteligentnych kontraktów i aplikacji zdecentralizowanych
Ethereum dla zaawansowanych. Tworzenie inteligentnych kontraktów i aplikacji zdecentralizowanych

Ethereum to platforma służąca do obsługi kryptowalut. Została zaprojektowana z zachowaniem wysokich standardów bezpieczeństwa i transparentności. Umożliwia uruchamianie zdecentralizowanych aplikacji (DApp) i inteligentnych kontraktów, które nie mają scentralizowanej kontroli ani pojedynczego punktu podatności na awarie i są zintegrowane z siecią obsługi płatności oraz operują na otwartym łańcuchu bloków. Ethereum cieszy się dużym zainteresowaniem takich organizacji jak IBM, Microsoft, NASDAQ, które coraz bardziej angażują się w korzystanie z tej platformy.

Ta książka jest praktycznym poradnikiem i encyklopedycznym źródłem wiedzy o Ethereum przeznaczonym dla programistów, którzy chcą przyswoić praktyczną wiedzę o łańcuchach bloków oraz tworzeniu inteligentnych kontraktów i zdecentralizowanych aplikacji - DApp. Znalazły się tu zarówno podstawowe informacje, jak i szereg zaawansowanych zagadnień związanych z Ethereum. Opisano, w jaki sposób tworzy się w nim transakcje, przedstawiono kwestie związane z kluczem publicznym, skrótami i podpisami cyfrowymi. Poszczególne zagadnienia, a także najlepsze praktyki, wzorce projektowe i antywzorce z obszaru bezpieczeństwa uzupełniono starannie opracowanymi przykładami kodu.

Dostępność: brak towaru

Cena:

79,00 zł

zawiera 5% VAT, bez kosztów dostawy

Cena netto: 75,24 zł

Duch w sieci. Moje przygody jako najbardziej poszukiwa.hakera

Duch w sieci. Moje przygody jako najbardziej poszukiwa.hakera
Duch w sieci. Moje przygody jako najbardziej poszukiwa.hakera

W latach 90., kiedy komputery i internet wyglądały i działały nieco inaczej niż dziś, Kevin Mitnick był niezwykle utalentowanym hakerem. Trudno zliczyć systemy komputerowe i pozornie doskonałe zabezpieczenia, które z łatwością - i z finezją - pokonał. Niezależnie od wysiłków i determinacji FBI bardzo długo wyprzedzał agentów federalnych o krok. Szybko stał się jednym z najbardziej poszukiwanych przestępców tamtych czasów, choć nigdy niczego nie ukradł ani nikogo nie zabił. Gdy został w końcu ujęty i uwięziony, wspierali go liczni fani ze Stanów Zjednoczonych i z różnych stron świata.

Ta książka jest autobiografią najsłynniejszego hakera na świecie i jednocześnie niezwykle pasjonującą opowieścią, porywającą i wciągającą niczym najlepszy film sensacyjny - pełną zwrotów akcji, zawiłych intryg i wyrafinowanych rozgrywek. Opowiedziana tu historia jest prawdziwa - przedstawia człowieka, który zbuntował się przeciwko systemowi i postanowił go złamać. Mówi o bezwzględności władzy, która posunie się do każdego podstępu i podłości, aby dopiąć swego i schwytać tego, kto okazał się niepokorny i nieposłuszny.

Już za chwilę razem z Kevinem Mitnickiem włamiesz się na pilnie strzeżone serwery i znajdziesz się w centrum podstępnej intrygi FBI. Przestępca, buntownik czy rewolucjonista - przeczytaj i przekonaj się, kim jest najsłynniejszy haker świata!

Najsłabszym ogniwem zawsze jest człowiek

Dostępność: brak towaru

Cena:

44,90 zł

zawiera 5% VAT, bez kosztów dostawy

Cena netto: 42,76 zł

Zrozumieć Excela. Funkcje i wyrażenia

Zrozumieć Excela. Funkcje i wyrażenia
Zrozumieć Excela. Funkcje i wyrażenia

Funkcje i wyrażenia Excela? Nic prostszego!

  • Naucz się podstaw
  • Poznaj funkcje
  • Zrozum Excela

Na rynku nie brakuje książek opisujących obsługę i zastosowania arkusza kalkulacyjnego MS Excel, żadna jednak nie wprowadzi Cię w tę tematykę tak skutecznie jak ta! Omiń rafy i białe plamy dokumentacji, skorzystaj z doświadczenia autora i śmiało wkrocz w świat niesamowitych możliwości Excela.

Dzięki tej książce poznasz podstawy działania arkusza kalkulacyjnego i najbardziej przydatne funkcje oferowane przez program. Nauczysz się posługiwać tablicami i tabelami, sprawdzać poprawność danych i obliczeń oraz stosować różne sposoby formatowania. Dowiesz się także, jak wykorzystać Excela w roli systemu bazodanowego.

  • Podstawowe możliwości arkusza
  • Przydatne funkcje Excela
  • Zastosowanie tablic i tabel
  • Interpretacja wyrażeń
  • Kontrola poprawności danych i obliczeń
  • Przeszukiwanie tablic
  • Formatowanie komórek
  • Funkcje bazodanowe
  • Analiza danych w Excelu
  • Zastosowanie hiperłączy

Dowiedz się, jak działa Excel i jak wykorzystać go w swojej pracy

Dostępność: brak towaru

Cena:

99,00 zł

zawiera 5% VAT, bez kosztów dostawy

Cena netto: 94,29 zł

Design Zoptymalizowany. UXUI Workshop Book

Design Zoptymalizowany. UXUI Workshop Book
Design Zoptymalizowany. UXUI Workshop Book

Poznaj najlepsze praktyki projektowania, aby Twoje aplikacje mogły podbijać świat!

Czy wiesz, że projektowanie skutecznych produktów cyfrowych, takich jak aplikacje, strony czy systemy, to znacznie więcej niż nadanie im ładnego wyglądu? O ich sukcesie przesądza równowaga pomiędzy użytecznością, zaspokajaniem potrzeb użytkownika a szatą graficzną. Jeśli chcesz się dowiedzieć, jak prawidłowo definiować funkcje takich produktów, jak dobrze je zaprojektować i prowadzić badania jakościowe z użytkownikami — koniecznie sięgnij po ten niezwykle użyteczny zestaw książek, złożony z podręcznika i ćwiczeń. To jedyna taka publikacja na rynku, pozwalająca na przekrojowe doświadczanie wiedzy, w którym teoria przenika się z praktyką UXUI, co daje możliwość dogłębnego zrozumienia zagadnień i trafnego stosowania rozwiązań.

Praktyka stanowi podstawę pełnego zrozumienia każdego etapu procesu projektowego, ułatwia zapamiętywanie zagadnień i pokazuje zależności, jakie między nimi występują. Ćwicząc, nabierasz pewności, ugruntowujesz wiedzę. Ponadto dzięki takiej aktywności pokazujesz sobie i otoczeniu, że naprawdę znasz i rozumiesz efektywny proces projektowy. Umiejętności praktyczne potrzebne do jego skutecznego przeprowadzenia utrwalisz dzięki temu zeszytowi ćwiczeń. Workshop Book to ogromna liczba szablonów oszczędzających czas i przyspieszających realizację zadań, do których instrukcje znajdziesz w Manual Booku.

 

Dostępność: brak towaru

Cena:

39,90 zł

zawiera 5% VAT, bez kosztów dostawy

Cena netto: 38,00 zł

HTML5.Programowanie aplikacji

HTML5.Programowanie aplikacji
HTML5.Programowanie aplikacji

W sieci trwa właśnie rewolucja! Do władzy dochodzi język HTML5!

Jego potencjał jest nieograniczony - ścisła integracja z przeglądarką internetową, wydajna obsługa grafiki czy wsparcie dla geolokalizacji to tylko niektóre z jego atutów. Korzystając z jego możliwości, możesz stworzyć świetną grę lub przydatną aplikację internetową.

Poznaj pełne możliwości języka HTML5 i dowiedz się, jak budować kompletne i autonomiczne aplikacje, działające na urządzeniach przenośnych i konkurujące z tradycyjnymi aplikacjami. Dzięki temu praktycznemu przewodnikowi odkryjesz skuteczne metody pracy z językiem HTML5, takie jak lokalne magazynowanie danych i przetwarzanie wielowątkowe. Zaznajomisz się również z zaawansowanymi narzędziami JavaScriptu, które ułatwiają korzystanie z całej gamy elementów języka HTML5. Jeśli jesteś doświadczonym programistą JavaScriptu, umieszczone w książce przykładowe kody pokażą Ci, jak język HTML5 zamienia sieć WWW w pierwszorzędne środowisko programistyczne.

Zobacz, jak:

    • testować aplikacje internetowe
    • korzystać z bazy IndexedDB
    • pracować w trybie offline
    • wykorzystać gniazda WWW

Dołącz do zaawansowanych użytkowników HTML5!

 
 
 

Dostępność: Dostęny

Wysyłka w: 24 godziny

Cena:

29,00 zł

zawiera 5% VAT, bez kosztów dostawy

Cena netto: 27,62 zł

EGZ.

Perełki programowania Gier. T6. Vademecum profesjonalisty.+CD

Perełki programowania Gier. T6. Vademecum profesjonalisty.+CD
Perełki programowania Gier. T6. Vademecum profesjonalisty.+CD

Wyczerpujący przegląd nowoczesnych technik
tworzenia gier komputerowych

  • Zaawansowane algorytmy sztucznej inteligencji
  • Realistyczne odwzorowywanie zjawisk fizycznych, efektów dźwiękowych i oświetlenia
  • Języki skryptowe i sterowanie danymi
  • Techniki zabezpieczania gier w wersji beta

Przemysł gier komputerowych jest jedną z najszybciej rozwijających się branż informatyki. Gry, które jeszcze niedawno zapierały dech w piersiach, dziś wydają się proste i mało realistyczne. Współczesne symulatory i "strzelanki" to arcydzieła, których produkcja angażuje środki porównywalne z budżetami hollywoodzkich superprodukcji. Rosnące w ogromnym tempie możliwości komputerów i konsoli wpływają jednak nie tylko na jakość gier, ale także na proces ich tworzenia i wykorzystywane podczas niego narzędzia. Programiści tworzący gry implementują zaawansowane algorytmy sztucznej inteligencji, wykorzystują niezwykłe możliwości układów wyświetlających grafikę i skomplikowany aparat matematyczny.

Książka "Perełki programowania gier. Vademecum profesjonalisty. Tom 6" to doskonałe kompendium wiedzy dla wszystkich, którzy tworzą gry komputerowe lub zamierzają to robić. W każdym rozdziale, napisanym przez cenionego eksperta z tej branży, znajdziesz niezbędne informacje dotyczące różnych aspektów pisania gier. Przeczytasz o sztucznej inteligencji, symulacji zjawisk fizycznych oraz odwzorowywaniu oświetlenia i dźwięków. Poznasz nowoczesne techniki programowania współbieżnego, optymalizacji kodu pod kątem maszyn wieloprocesorowych, stosowania języków skryptowych i wykorzystywania możliwości procesorów graficznych.

  • Programowanie pod kątem procesorów wielordzeniowych
  • Siatkowa reprezentacja obiektów gry
  • Testowanie pojedynczych modułów gry
  • Optymalizacja korzystania z zasobów
  • Rachunek wektorowy i macierzowy
  • Symulacja zachowania cieczy
  • Tworzenie algorytmów sztucznej inteligencji
  • Korzystanie z reguł logiki rozmytej
  • Programowanie skryptowe w językach Lua i Python
  • Optymalizacja wyświetlania obiektów gry
  • Wykorzystywanie możliwości procesorów graficznych
  • Generowanie efektów dźwiękowych w czasie rzeczywistym
  • Tworzenie gier sieciowych

Przeczytaj i stwórz grę, w którą zagrają miliony graczy.

 
 

Dostępność: brak towaru

Cena:

49,00 zł

zawiera 5% VAT, bez kosztów dostawy

Cena netto: 46,67 zł

Python C++.JavaScript zadania z programowania

Python C++.JavaScript zadania z programowania
Python C++.JavaScript zadania z programowania

Zadania z programowania? Zbiór programów do napisania!

Pascal, C++, JavaScript i Python — oto zbiór języków, które przećwiczysz dzięki zadaniom w tej książce. Każdy z nich ma nieco inne zastosowania, wszystkie zaś są lub będą w najbliższym czasie wykorzystywane na lekcjach informatyki i na egzaminach, a ich zastosowanie w obliczu realnych problemów może wydatnie uprościć Ci życie. Jak najłatwiej i najszybciej nauczyć się programować w tych językach? Oczywiście dzięki ćwiczeniom! Z tą książką napiszesz konkretne programy rozwiązujące zadania numeryczne, logiczne i matematyczne — w każdym z powyższych języków.

Z praktycznym zestawem zawartych tu zadań spróbujesz znaleźć permutacje zbioru, zaszyfrować tekst szyfrem Cezara, zbudować trójkąt Pascala i wskazać punkty kratowe wewnątrz koła o promieniu r. Napiszesz według własnego pomysłu programy odpowiadające na postawione w zadaniach pytania. Jeśli jesteś uczniem, będziesz mógł w ten sposób ćwiczyć nie tylko umiejętności programistyczne, lecz także matematyczne. Jeśli jesteś nauczycielem, znajdziesz tu wiele inspiracji dla swoich uczniów. Gotowy pogram będziesz mógł później porównać z rozwiązaniami proponowanymi przez autorów.

Dogadaj się z komputerem — w każdym z czterech języków!

Dostępność: brak towaru

Cena:

29,90 zł

zawiera 5% VAT, bez kosztów dostawy

Cena netto: 28,48 zł

VBA dla Excela 2019 PL. 234 praktyczne przykłady

VBA dla Excela 2019 PL. 234 praktyczne przykłady
VBA dla Excela 2019 PL. 234 praktyczne przykłady

Włącz supermoce Excela - skorzystaj z VBA!

  • Poznaj możliwości makropoleceń
  • Odkryj konstrukcje języka VBA
  • Naucz się wykorzystywać je w Excelu

Excela używa się dosłownie wszędzie - pełni funkcję uniwersalnego programu do przeprowadzania obliczeń naukowych, statystycznych i finansowych, analizy najrozmaitszych danych, wizualizacji wyników i tworzenia rozbudowanych raportów. Nie bez znaczenia są też oferowane przez niego możliwości automatyzacji działań oraz prowadzenia interakcji z użytkownikami arkusza i innymi aplikacjami pakietu Microsoft Office - co zapewnia zastosowanie makropoleceń opracowanych za pomocą języka Visual Basic for Applications.

Jeśli chcesz wejść na wyższy poziom i dowiedzieć się, jak upraszczać i przyspieszać swoją pracę z Excelem, sięgnij po tę książkę! W niezwykle prosty sposób zaprezentuje Ci ona możliwości makr, metody ich tworzenia, konstrukcje języka VBA i najrozmaitsze sposoby ich zastosowania. Wiedza nie jest tu oderwana od rzeczywistości - zilustrowano ją praktycznymi przykładami, dzięki czemu szybko nauczysz się nie tylko programować, ale też rozwiązywać prawdziwe problemy, z którymi na co dzień mierzy się wielu użytkowników Excela.

Dostępność: Dostęny

Wysyłka w: 24 godziny

Cena:

59,00 zł

zawiera 5% VAT, bez kosztów dostawy

Cena netto: 56,19 zł

EGZ.

AutoCAD 2020 PL. Pierwsze kroki

AutoCAD 2020 PL. Pierwsze kroki
AutoCAD 2020 PL. Pierwsze kroki

Zrób pierwsze kroki - z AutoCAD-em!

  • Używaj narzędzi rysunkowych
  • Dodawaj i modyfikuj obiekty
  • Przeglądaj i drukuj projekty

AutoCAD stanowi standardowe narzędzie pracy w większości biur projektowych i uczelni technicznych na całym świecie, również w Polsce. To nie przypadek, że projektowanie wspomagane komputerowo kojarzy się przede wszystkim z tym programem - dla wielu osób stanowi on pierwsze, podstawowe, a nierzadko jedyne rozwiązanie CAD, z jakiego korzystają. Tę niebywałą popularność AutoCAD zawdzięcza między innymi wydajnym funkcjom znajdującym szerokie zastosowanie w różnych dziedzinach techniki, możliwościom automatyzacji pracy i rozbudowywania środowiska za pomocą dodatków, a także wygodnemu interfejsowi użytkownika pozwalającemu w krótkim czasie osiągać zamierzone cele.

Jeśli chcesz szybko opanować podstawy posługiwania się programem, a przy tym uniknąć typowych błędów początkującego użytkownika, sięgnij po odpowiednie źródło wiedzy! Książka AutoCAD 2020 PL. Pierwsze kroki bezboleśnie wprowadzi Cię w świat projektowania technicznego. Przedstawia najważniejsze narzędzia rysunkowe i sposoby ich używania, metody poruszania się w przestrzeni projektu, możliwości modyfikowania obiektów, zasady korzystania z szyków, uchwytów i kreskowania, a także funkcje umożliwiające dodawanie napisów, wymiarowanie projektów oraz ich parametryzację. Poznasz również możliwości oferowane przez bloki i warstwy oraz najlepsze sposoby drukowania efektów swojej pracy.

Dostępność: brak towaru

Cena:

39,90 zł

zawiera 5% VAT, bez kosztów dostawy

Cena netto: 38,00 zł

Programowanie w języku RUST. Wydajność i bezpieczeństwo

Programowanie w języku RUST. Wydajność i bezpieczeństwo
Programowanie w języku RUST. Wydajność i bezpieczeństwo

Programowanie systemowe zwykle nie interesuje twórców aplikacji. Niemniej warunkiem jej poprawnego działania jest właśnie kod systemowy. Programowanie systemowe zapewnia między innymi działanie systemu operacyjnego, sterowników, systemu plików, kodeków, a także zarządzanie pamięcią czy obsługę sieci. Jako że dotyczy wykorzystania zasobów, każdy szczegół, każdy bajt pamięci operacyjnej i każdy cykl procesora ma znaczenie. Rust - wyjątkowe narzędzie, cenione za szybkość, współbieżność i bezpieczeństwo - sprawi, że tworzenie kodu systemowego będzie łatwiejsze. Jednak tym, którzy dotychczas używali C#, Javy czy Pythona, język ten może się wydawać dość trudny do zrozumienia.

Ta książka jest znakomitym wprowadzeniem do języka Rust, pozwala też rozeznać się w zasadach programowania systemowego. Pokazuje, w jaki sposób zapewnić w kodzie bezpieczeństwo pamięci i wątków oraz sprawić, aby program był wykonywany szybko i bez błędów. Poszczególne zagadnienia zostały przedstawione jasno i przystępnie, a prezentowane koncepcje - zilustrowane licznymi przykładami kodu. Nie zabrakło również wskazówek ułatwiających bezproblemowe tworzenie wydajnego i bezpiecznego kodu. Książka jest przeznaczona przede wszystkim dla programistów systemowych, jednak przyda się także twórcom aplikacji, którym pozwoli zrozumieć zasady rządzące językiem Rust, a w efekcie tworzyć lepszy i łatwiejszy w utrzymaniu kod.

Dostępność: brak towaru

Cena:

99,00 zł

zawiera 5% VAT, bez kosztów dostawy

Cena netto: 94,29 zł

Głębokie uczenie z TensorFlow. Od regresji liniowej po uczenie

Głębokie uczenie z TensorFlow. Od regresji liniowej po uczenie
Głębokie uczenie z TensorFlow. Od regresji liniowej po uczenie

Uczenie maszynowe jest coraz powszechniejsze. Niemal każdego dnia stykamy się z tego rodzaju oprogramowaniem, a możliwości tworzonych systemów stale rosną. Zdobycie praktycznych umiejętności w zakresie budowy i treningu sieci neuronowych staje się dla profesjonalnych programistów koniecznością. Spośród wielu narzędzi służących do tworzenia systemów uczenia maszynowego warto zwrócić uwagę na TensorFlow - nową biblioteką udostępnioną przez Google, przeznaczoną do projektowania i wdrażania zaawansowanych architektur uczenia głębokiego. Bez wątpienia jest to narzędzie, które pozwala na wykonywanie zadań znacznie wykraczających poza standardowy zakres uczenia maszynowego.

Ta książka jest przeznaczona dla praktyków, przede wszystkim programistów, architektów i naukowców, którzy chcą się nauczyć projektowania systemów uczących. Podstawowe pojęcia dotyczące uczenia maszynowego wyjaśniono tu poprzez praktyczne przykłady. Przedstawiono możliwości TensorFlow jako systemu do przeprowadzania obliczeń na tensorach. Omówiono zastosowania tej biblioteki w wielu bardzo różnych dziedzinach: do budowy systemów służących do rozpoznawania obrazów, rozumienia tekstu napisanego ręcznie przez człowieka czy przewidywania właściwości potencjalnych leków. Dzięki tej książce można bez trudu zrozumieć matematyczne podstawy systemów uczenia maszynowego, a następnie wykorzystać je podczas tworzenia profesjonalnych sieci neuronowych.

Dostępność: brak towaru

Cena:

59,00 zł

zawiera 5% VAT, bez kosztów dostawy

Cena netto: 56,19 zł

Newsletter
Podaj swój adres e-mail, jeżeli chcesz otrzymywać informacje o nowościach i promocjach.
Submit
do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl